miercuri, 19 februarie 2014

Review Rimmel Match Perfection

Buna dimineata dragilor!A trecut vacanta dintre semestre si imediat cu facultatea au si inceput problemele.Deja simt ca sunt mai obosita decat in ultima zi de examen si sper sa imi pot gasi curand echilibrul de care am neovoie.Pentru astazi , v-am pregatit un review al unui produs de make-up pe care eu in indragesc foarte mult si de care nu ma pot desparti!Da, ati ghicit, este vorba despre fondul de ten!

Rimmel pana acum nu a fost o marca predominanta in trusa mea de machiaj.Numele acestei firme nu imi inspira dintotdeauna seriozitatea pe care eu o cautam insa intr-un moment de slabiciune am cazut tentatiei si am comandat fondul de ten Rimmel Match Perfection si s-a dovedit a fi o descoperire foarte interesanta!




Ador ca recipientul este realizat din sticla.Din punct de vedere estetic este simplu, fara prea multe inscriptii, doar cu detaliile privind nuanta (eu am ales 100 Ivory) si cateva cuvinte despre actiunea acestuia.Capacul albastru roial ofera o imagine foarte placuta privirii, iar pompita de dozare este excelenta.
O singura dozare imi este suficienta pentru a acoperi intreaga suprafata a tenului dar si pielea gatului si decolteului.Defapt, un rol major il are si consistenta extrem de lichida a produsului care il face sa fie extrem de usor de utilizat atat cu pensula de fond de ten cat si cu degetele.

Acoperirea pot spune ca este intre mica si medie.Am trecut peste episodul accneic care imi dadea batai de cap luna trecuta, si nici semne postaccneice intense nu prezint in acest moment asa ca este ok si imi place cum se prezinta pe piele.La transfer insa m-a uluit cel mai mult.Nu se transfera chiar atat de usor pe telefon precum celelalte produse de acest gen pe care le-am incercat.Nici nu incarca pielea si ii ofera un finish placut, fresh si lucios foarte natural.
La inceput am avut usoare dubii in privita nuantei alese dar din fericire mi se potriveste ca o manusa 100 Ivory desi as fi crezut ca este prea deschisa pentru mine.Mi-am adus aminte sa va spun ca fondul de ten are un parfum usor intens as zice, floral foarte placut, insa nu se mentine pe piele.

Cam atat as avea de spus despre acest produs.Imi place foarte mult, si ca il puteti achizitiona de pe Aoro din sectiunea de cosmetice si make-up pentru ten pe care eu o urmaresc luna de luna cu mare interes pentru a descoperi atat noi produse cat si oferte tentante!

Dragilor, astept sa imi spuneti care este fondul de ten pe care voi il folositi cel mai des?Aveti o firma preferata sau alegeti in fiecare luna cate o noua gama si un nou produs?

3 comentarii:

  1. l-am avut si eu si ne-am inteles ok.
    acum caut ceva nou:)
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. i have the same and i think it's amazing :)

    anecia & roses ♥ blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc fonmdul de ten de la Clinique. L-am testat intr-un magazin de specializtate insa l-am cumparatd e pe aoro deoarece pretul era mai bun. Eu il recomand cu toata increderea.

    RăspundețiȘtergere