joi, 20 februarie 2014

Review: Sare de baie Bombardino de la Lush

Aseara imediat dupa ce am ajuns de la facultate super obosita, am zis ca este momentul perfect pentru a incerca sarea de baie de la Lush Bombardino de culoare galbena, si bine am facut!Chiar nu stiam la ce sa ma astept din partea ei, si mi-a placut la nebunie sa descopar cum se utilizeaza si prin ce transformari trece imediat ce a ajuns in apa.


Tot timpul in care bomba efervescenta s-a dizolvat m-am simtit ca un copil.Spectacolul oferit de aceasta este foarte simpatic, ca o explozie de culori si parfum, particule de sclipici auriu si ulei hidratant.O combinatie de zile mari va zic eu sigur!Nici nu va imaginati cat de bine m-am simtit cand am pasit in cada si m-am lasat invaluita de apa inmiresmata placut.A fost pentru prima oara cand am simtit ca fac o baie altfel decat de obicei.Nu mi-am mai simtit pielea uscata nici o secunda, ci invelita de un strat protector de crema luxurianta.

Daca ar fi fost dupa mine, as fi ramas mult timp in cadita mea parfumata si colorata in galben, insa apa incepuse deja sa se raceasca iar eu ma pregateam de o raceala zdravana daca nu ieseam la timp.
Ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca pe piele au ramas multe particule stralucitoare iar aceasta parea a fi satinata, acoperita de un bronz perfect de vara.Mi-a placut foarte mult aceasta experienta si abia astept sa incerc si un nou sortiment de la Lush.

Voi fetelor, ce alte produse Lush ati mai incercat?Care sunt preferate voastre si ce recomandari aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu