miercuri, 19 februarie 2014

Review: Seductive Musk by Oriflame

Mama mea indrageste foarte mult parfumurile cu aroma de mosc.Oriflame este firma ei preferata cand vine vorba de cosmetice asa ca nu am putut sa nu profit luna trecuta de o oferta si am comandat un parfum la reducere care i-a placut enorm si il foloseste zilnic de cand i l-am oferit cadou.


Parfumul despre care vorbesc se numeste Seductive Musc si intr-adevar are o aroma intensa de mosc, foarte persistenta.Pentru mine este putin cam prea dulceag si greu.Nu ma regasesc deloc in notele sale.De altfel, pe pielea mea are un miros total diferit de ceea este este prezentat in recipient cat si pe pielea mamei.Cred ca pH-ul meu este cauza acestei probleme pentru ca nu este prima data cand un parfum miroare ciudat pe mine iar pe restul persoanelor absolut minunat.Oricum nu ma deranjeaza acest lucru pentru ca nu pentru mine l-am achizitionat.Daca mamei i-a placut atunci este bine.Ce imi place cel mai mult este sticluta care se prezinta intr-o forma clasica.Inscriptiile sunt simple, iar inscriptiile si parfumul au culori feminine de roz si burgundy.Mami spune ca este foarte usor de transportat in geanta si ca ii este foarte drag astfel incat nu pleaca nicaieri fara el.Pe mine nu m-a convins si nici nu cred ca ma v-a cuceri prea curand Seductive Musk, deoarece prefer aromele fructate si florale fresh.
Dar cam atat as avea de spus astazi fetelor.Nu ma prea pricep sa realizez review-uri de parfumuri insa sper sa va fie de ajutor parerea mea si a mamei mele.
Sa aveti o zi cat mai frumoasa dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu