joi, 27 februarie 2014

Review: Ulei de corp Lush Snow Fairy Sparkle

Produsele Lush au inceput sa imi placa la nebunie!Le-am descoperit in urma cu cateva zile si inca sunt foarte incantata de ele, iar produsul pe care vi-l voi prezenta astazi imi este extrem de drag! Pana acum am mai avut contact cu uleiurile de corp, dar unul ca acesta zau ca nu am mai intalnit!Arata absolut minunat, este jucaus, si lasa pielii un parfum delicios!


Uleiul solid de corp Snow Fairy Sparkle este un produs natural realizat din unt de shea, unt de murmuru, unt de migdale, unt de illipe, sirop organic de agave, care in momentul in care ating pielea, se topesc si invaluie subtil in cea mai hidratanta si placut parfumata aroma orice portiune de piele uscata pe care o aveti. Imi place foarte mult design-ul angelic al produsului.In portiunea centrala are presarat un sclipici alb foarte fin care abia se sesizeaza pe piele si nici nu o agreseaza.

Este extrem de usor de folosit desi la prima vedere ar parea dificil si mult prea solid.Se incalzeste foarte usor intre palme, nu le pateaza cu acest roz intens, si nici nu lasa pelicula lucioasa la suprafata fiind un ulei extrem de fin, ce se absoarbe rapid.Ce m-a impresionat cel mai mult este ca imediat dupa folosire acesta nu ramane lipicios deloc, solidificandu-se la loc si ramanand aproape intact.
Pot spune ca sunt foarte multumita de Snow Fairy si ca abia astept sa incerc si gelul de dus cu acelasi nume.Din cate am inteles acest ulei solid nu se va mai fabrica, si imi pare rau pentru ca merita investitia, dar oricum se consuma foarte greu deci imi va ramane o perioada indelungata disponibil.

Un comentariu:

  1. Arata superb!
    Eu nu am cumparat pana acum vreun produs de la Lush care sa nu-mi placa, toate miros si arata divin!
    Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere