joi, 20 februarie 2014

Review: Vichy Serum Aciv pentru ochi si gene

In timp ce imi faceam curatenie in dulapiroul de cosmetice, am dat peste o cutiuta plina cu mostre ale unor produse interesante si daca tot s-au strans atatea am zis ca sa le dau o sansa, ca poate cine stie, printre ele o fi ceva minune pentru tenul si parul meu iar eu le arunc fara  sa imi dau seama.


Astazi m-am oprit insa din folosit mostrele de la Vichy cu serum activ pentru ochi si gene.Nu i-am acordat prea multe sanse, si intr-adavar nici nu prea m-a impresionat.Produsul dintr-un singur pliculet ajunge cam pentru 10 utilizari, iar eu am preferat sa il aplic atat dimineata cat si seara pentru rezultate optime.
Consistenta sa este una foarte llichida.Are o culoarea albicioasa usor perlata cu irizatii movii.
Se aplica usor, si intra in pielea din jurul ochilor relativ repede.Masez de obicei usor, prin miscari circulare pana la absorbtie completa.Au trecut cam 2 saptamani de cand le folosesc dar rezultate impresionante sau notabile nu am zarit.Zona ochilor imi pare a fi la fel, iar liniile fine tot acolo.Simt doar cum pielea s-a mai hidratat si atat.Nu cred ca este un produs rau, insa la mine nu are nici un efect deocamdata.
Voi ati incercat acest serul de la Vichy fetelor?!Ce parere aveti despre el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu