sâmbătă, 15 februarie 2014

Review:Golden Rose Mascara

Din seria produselor de make-up care mi-au placut in anul 2013 face parte si un rimel de la Golden Rose care a fost chiar o descoperire placuta.Nu stiam ca Golden Rose realizeaza o gama intreaga de produse de make-up, astfel ca nu am stiut spre care mascara sa ma indrept prima oara.Am ales varianta Cat Walk in speranta ca imi va putea oferi volumul pe care il doresc.



Mi-a placut foarte mult design-ul acestui rimel.Recipientul este realizat dintr-un plastic foarte calitativ, si cred ca se aseamana putin la forma cu cele produse de Maybelline insa este posibil sa mi se para mie.
Peria este realizata din perisori desi, foarte fini dar duri.Cand aplic produsul pe gene simt ca sunt foarte rigizi si ca zgarie pleoapa daca o ating.Aceasta nu este curbata, insa prezinta portiuni sferice in care perisorii sunt de diferite inaltimi si dimensiuni pentru a ajuta la separarea genelor.



Nu ofera foarte mult volum insa pentru mine este ok pentru ca imi compenseaza aceasta necesitate prin alungirea genelor.Imi place ca nu incarca firele de prea mult produs ci doar le imbraca intr-un strat fin de mascara pentru evidentierea genelor si intensificarea privirii.
Il folosesc din luna Decembrie constant, si inca mai am suficient rimel in recipient pentru a fi folosit si in urmatoarea perioada, desi nu este indicat ca un rimel sa fie pastrat si utilizat mai mult de 3 luni, insa zau ca nu imi vine sa il arunc pentru ca imi place si stiu ca mai poate face treaba buna in continuare.Vi-l recomand cu mare drag dragilor si sper sa va fie pe plac daca il veti achitiona.
Acest rimel Cat Walk de la Golden Rose il gasiti pe site-ul Cosmania la pretul de 10 lei la reducere aici (click).

5 comentarii:

  1. I like how the mascara looks on , no clumping at all
    Have a nice day
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Super!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere