marți, 25 februarie 2014

Women issues...

Lumea cadourilor a avansat in zilele de astazi.daca stam sa ne gandim, pretentiile atat din partea doamnelor cat si a domnilor au crescut desi portofelul din dotare ar spune ca sta rau!Defapt, noi prin shopping ajutam foarte mult economia si de ce sa nu o facem pana la urma, cand avem de unde alege?Fie ca este vorba de produse de make-up, de parfumuri, cosmetice, sau de haine, de 8 Martie Femeia este in centrul atentiei, si chiar daca seara o petrecem in compania familiei sau intr-un club select, trebuie sa stralucim, sa ne punem in evidenta toate trasaturile delicate, si sa fim asa cum ne-a fost dat sa fie: dulci, feminine si pline de viata.
O femeie care se respecta, isi va instrui din timp sotul sau logodnicul in ceea ce priveste shopping-ul si ideile de cadouri pentru aceasta perioada.Pot spune ca si eu i-am trasat iubitului meu cate idei pe listuta lui de cumparaturi, tocmai pentru a evita orice greseala.Desigur ca uneori aceasta atitudine poate fi interpretata gresit de unii oameni, care ne vor cataloga ca fiind manipulatoare si materialiste, insa ce este gresit in a fi o femeie sigura pe sine si care stie ce isi doreste de la viata?Nu am uitat de clasicele martisoare ce vestesc primavara, insa un cadou mai generos nu ar strica niciodata!

Si tocmai pentru ca mereu am grija de mine si de cei din jur, mi-am permis ca de aceasta data sa aleg drept cadou cateva accesorii vestimentare la care visam de ceva timp sa fiu sincera!
Nici nu mai stiu cand am purtat ultima oara o pereche de pantofi stiletto negri cu platforma...aproape ca nici nu mai stiu sa merg pe ele, dar la vara ma asteapta multe petreceri aniversare si nunti asa ca trebuie sa exersez si sa imi caut inca de pe acum o tinuta fabuloasa.Am de gand sa aleg cateva rochii online Matar.ro atat pentru aceasta primavara ce se anunta a fi una perfecta si insorita cat si pentru alte ocazii si sa imi pastrez stilul meu caracteristic, simplu si clasic.
Cred ca o femeie este cu mult mai atragatoare cand poarta o rochie ce i se potriveste formei corpului, simpla si in tonuri calde, decat intr-una in culori intense si cu multe detalii ce o pot incarca.Efectul pe care ar trebui sa il obtinem este cel de armonie si delicatete, iar privirile celor din jur se vor indrepta automat catre noi.Desigur ca nu trebuie sa uitam si de alte elemente ce vor aduce un plus de stralucire outfit-ului si care vor completa look-ul.Eu aleg modele de genti piele cat mai finute, atent lucrate si potrivite pentru trecerea de la o tinuta de zi la una de seara cat mai usor si vi le recomand si voua.De multe ori ne aflam in criza de timp, iar un clutch sau un plic, pot aduce schimbarea pe care o dorim doar jucandu-ne cu acesta.Pentru prietenul meu toate acestea pot parea a fi lucruri complicate, asa ca de obicei ma lasa sa ma uit prin vitrinele magazinelor si sa imi aleg ce imi doresc chiar daca stie in mare parte ce imi doresc si ce imi place.Prefera de obicei sa mearga la sigur si sa imi ofere cadoul pe loc daca mi-a si placut cate ceva, insa uneori ma surprinde aducandu-mi pantofii dupa care am suspinat saptamani intregi, iar exemplele pot continua.Imi pare bine ca am un iubit receptiv la toate dorintele mele si ma consider chiar norocoasa ca l-am gasit!Sunt sigura ca de 8 Martie voi primi un cadou foarte frumos, si va doresc si voua dragelor sa primiti atatea cadouri cate va doriti!Daca ar fi dupa mine, in fiecare zi as sarbatori ziua femeii si mi-as face toate poftele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu