duminică, 9 martie 2014

Ajutor pentru viata!

Dragilor, pentru astazi am de prezentat un articol mai special.Pentru mine copiii sunt totul, iar zambetul lor mi se pare a fi unul dintre cele mai frumoase lucruri de pe acest pamant, iar cand unul dintre ei nu poate nici macar sa prinda un suras pe chip, ma intristez.Am aflat recent povestea lui Rares si nu am putut sa raman indiferenta la tot ce i se intampla si astfel am decis sa va aduc si voua la cunostinta situatia lui.

Rares din nefericire nu poate zambi asa cum trebuie.Micutul sufera de o boala grava a carui tratament este foarte scump.In timp ce citeam povestea lui, mi-am adus aminte de prietena mea a carui nume nu il voi da care in urma cu doi ani a fost diagnosticata cu un anumit tip de cancer limfatic in stare avansata.Am suferit foarte mult pentru ca stiam ca este o fata plina de viata, una care invata pe branci si care facea ca toti oamenii din jurul ei sa fie fericiti si plini de voie buna.Uneori stau si ma gandesc cu ce au gresit acesti micuti?De ce boala i-a ales tocmai pe ei cei care au in fata lor inca multe de vazut si de trait..Chinurile pentru un tratament adecvat sunt oribile.Din ce stiu eu de la prietena mea, acestea implica multa rabdare, stari de rau continue si multa perseverenta.Pentru noi a fost un calvar si o durere sa vedem cum chipul ei frumos s-a schimbat in doar o luna total si sa o vedem mereu intr-o stare de letargie.Din fericire, ea nu s-a dat nici o clipa batuta, a continuat lupta singura si desi a ales sa se indeparteze putin de noi pe perioada acestor tratamente, nu o condamnam.Stiam ca nu isi doreste sa ni se afiseze cu acelasi chip abatut de fiecare data si sa trebuiasca sa asculte aceleasi intrebari asa ca i-am acordat linistea dorita.Astazi din fericire este foarte bine, cancerul a intrat in remisie si se bucura de viata asemeni tuturor, dar numai ea stie cat de greu ii este unui om bolnav de cancer sa infrunte de la o varsta frageda gandul mortii si al neputintei, asa ca va rugam ca astazi sa fiti mai buni, sa va deschideti inimile si sa acordati micutului Rares sansa la viata.Puteti gasi toate detaliile cu privire la boala acestuia cat si date pentru donatie aici pe pagina de facebook Vreau sa traiesc.


Haideti sa redam impreuna zambetul unui copil! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu