vineri, 28 martie 2014

Balerini pentru o primavara plina de culoare

Imediat ce am zarit primele raze de soare ale acestui minunat anotimp numit primavara, am si dat iama in dulapul cu haine pentru a schimba tinutele posomorate cu altele noi in culori vii!M-am saturat sa port geci groase si paltoane, iar de cizme si botine nici nu mai zic!In timp ce asteptam caldura, imi mai scoteam din cand in cand prin camera toate perechile de balerini de dama cumparati anul trecut cand erau la oferta si bine am facut!M-am ales cu niste perechi foarte bine lucrate si din materiale calitative.Cand vine vorba de alegerea incaltamintei, mereu am fost precauta sa aleg doar acele perechi care mi se potrivesc si in care ma simt cu adevarat confortabil, si nu prea ma abat de la aceasta regula deoarece stiu cat de mult pot suferi picioarele care nu sunt ingrijite corespunzator.


Femeile sunt in stare de orice sacrificiu pentru a arata bine, insa nu cred ca trebuie sa cadem in aceasta extrema doar pentru a-i multumi pe cei din jur.Eu sunt impacata cu mine si cu felul in care arat.Cel mai important este sa stii cum sa te accepti si sa-ti pui in evidenta toate atuu-urile ca sa fii mereu stralucitoare, pentru ca o femeie care se simte bine in pielea ei, este o femeie frumoasa!
Si cum pantofii sunt unele dintre cele mai inportante accesorii din garedroba, nu trebuie sa ii ocolim!Cine zice ca un pantofi fara toc nu te scoate in evidenta atunci sigur nu a stiut de unde sa cumpere cei mai frumosi balerini - vezi pret ! Chiar daca nu stim sa mergem perfect pe tocuri inalte, asta nu inseamna ca nu putem surprinde esenta feminitatii din noi.Putem oricand apela cu incredere la cele mai noi modele care in functie de dorinta, pot pune la dispozitie diferite inaltimi ale tocului.Iar pentru zilele in care trebuie sa mergem pe jos foarte mult, insa dorim sa fim atragatoare, puteti alege saboti dama Asortie care se vor potrivi de minune cu noile rochite inflorate pentru o vara plina de culoare!

3 comentarii: