vineri, 28 februarie 2014

Cadou de suflet

Cadourile frumoase si iubite cel mai mult vin in cutiile mici.Cu rusine spun ca in urma cu cativa ani eram superficiala.De fiecare data cand mi se facea un cadou eram interesata sa vad cat de mare si cat de generoasa este punga sau cutia de cadouri si abia mai apoi eram interesata de continut.Desigur ca de cele mai multe ori nu eram impresionata de ceea ce primeam, dar eram multumita pentru ca puteam arata celor din jur ca am primit multe lucruri, dar in timp mi-am dat seama ca adevarata valoare a acestora nu consta in pretul si marimea lor, ci in cea sentimentala.La 18 ani, am primit cel mai frumos cadou pe care si astazi il port cu mandrie cu mine in fiecare zi.Este vorba de un ceas vintage de la bunicul meu care s-a stins din viata din pacate si care mereu incerca sa imi spuna ca viata este mai frumoasa cand te bucuri de lucrurile mici si cand pui pret pe fiecare clipa scursa ca si cand ar fi ultima.

Va dati seama ca pe atunci nu am inteles cuvintele lui, si nici importanta nu am acordat cadoului astfel ca a ramas uitat intr-un dulapior.
Imediat dupa decesul bunicului, am dat de ceasul pe care mi l-a oferit cadou si am inceput sa plang instantaneu gandindu-ma la cat de usor este sa pierzi pe cineva si sa iti dai seama ca abia cand nu ii mai ai langa tine iti dai seama cat de mult ti-au schimbat viata si cat de vitali sunt pentru existenta ta.

Ajunsesem sa port pana si seara in somn ceasul la mana, si dupa o buna vreme a inceput sa dea semne de uzura pe care nu le-am bagat in seama, iar el fiind vintage, a cedat si a picat intr-o zi de la mana, si a trebuit sa apelez urgent la http://www.watchshop.ro/ceasornicarie/ pentru ca la acea vreme era singura alternativa rapida si eficienta pentru salvarea pretiosului meu cadou, si nu regret nici astazi alegerea facuta.Cei care mi-au reparat ceasul s-au purtat exemplar, si chiar m-au ajutat si cu alte informatii despre cum sa-mi ingrijesc ceasul pentru o viata mai indelungata.Pentru mai multe detalii va invit sa dati click aici pentru ca mai toate ceasurile au cate ceva de schimbat si niciodata nu strica un ajutor la indemana.Vezi oferta completa  de servicii pusa la dispozitie de cei de la ceasornicarie si afla detalii cu privire la reparatiile si reconditionarile de care poti profita pentru a readuce sclipirea ceasurilor tale cu defecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu