vineri, 28 martie 2014

Cadouri simple dar de efect!

Ce cadouri facem persoanelor noastre dragi?Cred ca depinde in functie de tipul de aniversare sau de momentul pe care il alegem sa acordam cadoul, insa ce facem cadou colegilor de la facultate pe care nu ii cunoastem in totalitate?Aici mereu am fost in dubii pentru ca nu stiu cu exactitate ce le place colegilor mei chiar daca ne stim de ceva timp.As putea oricand merge pe ideea alegerii unor hainute pentru fete si poate a unui parfum pentru baieti dar as prefera sa merg si pe alte variante mai putin costisitoare pentru ca de obicei, nu avem cum sa stim daca nu cumva au deja acel ceva ce noi l-am oferit cadou sau daca le va placea cu adevarat.Si dupa ce m-am tot gandit ce obiecte nu ar trebui sa ii lipseasca un student am ajuns la concluzia ca o cana personalizata pentru a servi in fiecare dimineata cafeaua intr-o atmosfera cat mai vesela si cu amintirile cele mai simpatice impreuna nu ar fi o idee tocmai rea!

Eu mereu mi-am dorit sa am obiectele mele personale insemnate pentru a nu le incurca cu ale colegelor de camera, asa ca mi-am facut si mie un astfel de cadou de 8 Martie pe care am inscriptionat o serie de citate care mereu imi ofera putere si optimism, iar pentru o gama completa, am ales si cateva personalizari tricouri super cool si funny pentru zilele pe care le petrec impreuna cu prietenii mei si imi doresc sa port tinute lejere.Si pentru ca uneori suntem in criza de timp si nu putem strabate magazinele pentru a alege cele mai frumoase cadouri, va propun sa vizitati si magazinele online specializate in acest domeniu care pot trimite cadoul gata aranjat si gatit direct la sarbatorit cat ai clipi si cred ca in acest fel surpriza va fi si mai frumoasa pentru ca nu v-a sti ce se afla in colet!Recomand cadouri personalizate Bucuresti pentru o zi plina de cadouri amuzante dar pline de emotie!

3 comentarii:

  1. imi plac aceste canite tare mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice post!!!!!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere