duminică, 23 martie 2014

Cosmetic all the way..

Inca de cand am incercat fondul de ten Match Perfection, Rimmel London mi-a atras atentia placut, si mi-a deschis apetitul pentru alte noutati asa ca nu am putut sa nu imi alcatuiesc o lista de produse pe care mi le voi achizitiona la sfarsitul acestei luni si pe care le astept cu mare drag.
Am urmarit pe internet numeroase tutoriale si review-uri si am fost incantata sa aflu ca mai toate produsele pe care le-am selectat au fost foarte bine punctate de bloggeritele de la noi cat si de cele din strainatate.
Fondul de ten ramane insa descoperirea anului pentru mine, fiind unul dintre cele mai cremoase si mai bune pe care le-am incercat vreodata, si desi mai am mult in sticluta, mi-l voi achizitiona iarasi insa intr-o nuanta mai inchisa pentru ca se anunta soare si nu vreau sa arat ca o mumie in timp ce altii umbla bronzati pe strada.



Toata gama Match Perfection arata minunat, dar nu ma opresc doar la ea pentru ca am auzit ca si alte produse ar fi super bune asa ca iata asupra carora m-am oprit eu astazi:


Tocmai ce mi s-a terminat tusul de la L'Oreal si desi cele de tip creion mi se par a fi cele mai bune pentru trasarea liniei perfecte, am zis ca este momentul sa mai schimb putin si sa mai lucrez la indemanare ca doar nu mereu voi avea la dispozitie un tus creion...Acesta pare ok, si este si la un pret foarte ok pentru mine.


Corectorul imi este esential.Ma lupt cu cearcane adanci si pronuntate, iar fara un corector sub forma de stick nu as putea face fata cu brio tuturor incercarilor zilei.As arata precum un zombi si cu siguranta nu va doriti o astfel de imagine!

Despre acest rimel am auzit numai cuvinte de laura.Nu stiu daca este chiar ceea ce eu caut, insa am de gand sa ii dau o sansa.Periuta pare destul de ok si sper sa ne intelegem bine.


Luciurile de buze Apocalips....o dragoste mult dorita!Inca de la aparitie mi-au starnit interesul si par a fi perfecte pentru orice femeie.Vin itnr-o gama de nuante perfecte as putea spune.Nude-uri calde pentru un machiaj minimalist sau care va pune accentul pe ochi, si altele intense pentru niste buze senzuale si seducatoare.Nici nu stiu la ce nuanta sa ma opresc pentru ca le vreau pe toate!

 Blush-urile sunt preferatele mele!Nuantele rozii sunt cele care mi se potrivesc cel mai bine mie, insa nu pot ramane indiferenta si la celelalte culori super atragatoare!


Pe ultimul loc se regaseste aceasta pudra.Nu neaparat ultima pe lista de dorinte, ci ultima din articol.Review-urile sunt pozitive asupra sa, iar eu chiar am nevoie de un produs care sa se aranjeze decent pe pielea mea uscata, si care sa nu arate precum un strat de glet!

Voi ce spuneti fetelor?Care dintre aceste produse v-au atras atentia?
Le-ati mai incercat pana acum?Daca da, care sunt preferatele voastre si de ce?

4 comentarii:

  1. Corectorul de la rimmel il am eu si nu e prea eficient..daca doresti unul la un pret asemanator ti-l recomand pe cel de la Farmasi :D acopera super bine cearcanele.
    Pups :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am incercat foarte putine produse Rimmel, insa per sa schimb putin asta :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce as lua cateva luciuri de buze :D

    RăspundețiȘtergere