sâmbătă, 15 martie 2014

Flori si culori

Desi a trecut 1 si 8 Martie si majoritatea barbatilor si femeilor nu se mai gandesc la flori si la primavara datorita faptului ca aceste sarbatori au inceput sa poarte din ce in ce mai mult o amprenta comerciala, iar daruirea de martisoare si buchetele de ghiocei si zambile si-au pierdut din insemnatate, pentru mine toate acestea sunt magice!Iubitul meu stie cat de mult iubesc florile dar si cat de mult iubesc gesturile marunte asa ca anul acesta mi-a fauct cea mai frumoasa surpriza dintre toate!Atat el cat si fratele lui mi-au oferit inca de pe 1 Martie si pana astazi cate o floare pe zi, pentru a sarbatori frumusetea acestui anotimp si pentru a-mi multumi ca am grija de ei si pentru ca ii iubesc.Niciodata nu as fi crezut ca un barbat poate fi atat de atent sau creativ chiar, pentru ca ei de obicei nu sunt interesati de astfel de chestii romantice iar eu am incercat sa ma adaptez tipurilor dar si caracterului oamenilor in general pentru a nu fi dezamagita.Stiu ca acestia pot fi modelati dupa placul fiecaruia, iar barbatii cu atat mai ales insa nu imi place sa schimb ci doresc sa ma bucur de toate cele bune si rele ale fiecarui om in parte si sa invat sa ma integrez alaturi de ei in societate.Desigur ca raman surprinsa atunci cand aflu ca mai sunt si romantici incurabili si persoane care dau o mare importanta acestor mici detalii ce aduc fericire pe chipurile femeilor din viata lor, iar pentru mine nici nu va spun ce surpriza a fost sa descopar ca cei doi baieti au pus la cale un astfel de plan.

Cei doi stiu cat de mult imi plac unele flori de primavara asa ca nu au ratat ocazia de a-mi oferi cate una noua in fiecare zi alaturi de o imbratisare si un pupic pentru o dimineata perfecta si plina de zambete.

Colectia mea de flori nu a fost niciodata atat de versatila si sincer sunt si cateva specii ce reprezinta chiar o noutate pentru mine.Mama mea tinea prin curte numeroase floricele si plante insa niciodata nu am reusit sa tin pasul cu denumirile lor, fiind cel mai adesea atrsa de culoarea si parfumul lor primavaratic si proaspat si nu de numele acestora.Obisnuiam sa o urmaresc la fiecare pas, pentru ca imi placea cum acestea se planteaza cat si grija pe care o necesitau.Tot procesul de crestere mi se parea o adevarata minune care si pana astazi imi capteaza atentia.

Si desigur ca in gradinita mea se aflau flori de toate felurile!Ai mei au avut grija sa au puna si in ghivece si in jardiniere flori de toamna care sunt trainice si pe sezon de iarna si care pot infrumuseta balconul si camere oricand.Ii intrebam cand eram mai mica daca pot face din ele parfum sau daca le pot manca, pentru ca eram atat de cucerita de multitudinea de culori si parfumuri din gradina incat nu aveam cum sa nu poftesc la ele...Si daca stau putin si ma gandesc, mai mereu am oferit cadou persoanelor dragi buchete de flori culese din gradina mea pentru ca mami se pricepea la gatit si la asortat.Sincer va spun ca ieseau niste buchete de toate frumusetea, asa ca in revistele de specialitate si tare dragi imi mai erau!
Cand am primit si eu primul meu buchet de flori de la un baiat am ramas dezamagita ca trandafirii erau inveliti intr-o folie neon de nailon ieftin si ca toate frumusetea lor palea in prezenta acelui roz ieftin, dar ce puteam cere cand mai prin toate pietele acesta era modul de aranjare al saracelor flori?
Bine ca astazi iubitul meu stie ce imi place si ma suprinde cu lucruri frumoase.Pe toata perioada verii imi aduce cei mai frumosi boboci de trandafiri din curtea lui, legati la mijloc de o simpla panglica rosie cu fundita iar eu ii ador si ii tin in vaza pana cand se ofilesc complet si sunt inlocuiti cu altele proaspete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu