sâmbătă, 15 martie 2014

Fustite si tentatii!

Am reusit sa mai bifez de pe wishlist astazi cateva produse dupa ce am ridicat vineri o parte din coletele care ma asteptau cumintele la posta vamala.Saptamana viitoare sper sa va pot realiza cateva outfit-uri pentru a va prezenta piesele vesstimentare primite cat si 2 coliere foarte dragi mie.Cum a venit caldura cum si raceala m-a prins, si a trebuit sa iau o usoara pauza atat de la activitatile mele zilnice cat si la blogging pentru ca oboseala si starea de rau nu ma lasau sa pun la punct mai nimic dar voi recupera pe parcurs.
Astazi vreau sa va prezint cateva fustite pe care le indragesc si pe care sper sa le pot achizitiona pe parcursul anului.Deja pentru 2 dintre ele am strans creditul aferent de pe site-ul de provenienta si nu mai ramane decat sa le comand.Stilul meu s-a schimbat complet si ma bucur enorm ca mi-am mai facut curaj sa port rochii si fustite pentru ca am primit numai laude recent.





Nu am mai purtat pana acum fuste de piele.Cred ca nu mi se potrivesc in totalitate insa in sezonul rece merg perfect cu o pereche de cizme sau botine negre simple.Look-ul este usor rock-punk iar mie imi place asa ca mi-am facut curaj sa imi pun una pe lista de dorinte pentru urmatorul sezon, alaturi de un alt model mai simplu in acelasi gen pe un albastru cerneala si alta cu imprimeu simpatic.
Fusta alba cu model colorat am vazut-o la una din bloggeritele noastre dragi si m-a cucerit instantaneu!Este superba exact pe placut meu si merge atat primavara cat si vara deoarece este intr-o nuanta deschisa iar aplicatiile sau modelele de pe ea sunt feminine si colorate usor de asortat in orice moment al zilei.

Voi ce spuneti fetelor?Va plac modelele pe care le-am ales pentru acest articol?
care sunt preferatele voastre si care sunt magazinele online din care faceti cel mai des cumparaturi online si de ce?

6 comentarii:

  1. Gorgeous skirts, I really like the first one
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase suntttt!!!
    Imi plac 1,3,4 ....sunt woow!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. ador acest gen de fustite...iar prima si ultima sunt adorabile.

    RăspundețiȘtergere