sâmbătă, 22 martie 2014

Hainute si dorinte

Daca ma veti intreba vreodata care este site-ul chinezesc de pe care fac cel mai des cumparaturi online, raspunsul meu va fi intotdeauna Sheinside!Inca de la prima colaborare cu acestia am ramas foarte multumita atat de serviciile lor cat si de hainutele comandate.O singura data am fost dezamagita de ceea ce mi-am comandat, insa fiind produse destinate anotimpului calduros nu este ceva nu se poate rezolva cu o croitoreasa priceputa.Imi place sa intru zilnic pe site si sa urmaresc noutatile si chiar daca m-am abonat la newsletter parca alta treaba e cand intru eu si vad ce si cum stau treburile.Chiar astazi mi-au atras atentia cateva hainute mai mult pentru iarna dar nu cred ca este vreo problema deoarece este chiar bine sa-ti iei vara haine groase si iarna invers!Defapt, urmaresc si ofertele nu doar noutatile iar astazi chiar am gasit cateva produse la un pret mai mic decat de obicei si deja sunt in cosuletul de cumparaturi si asteapta sa fie procesate.










In acest an am strans aproximativ 9 paltoane in dulap, toate luate de pe internet si mai vreau!Am atat pentru iarna cat si pentru primavara, aproape de toate culorile si formele dar nu am de gand sa ma opresc aici.Acum am ochit niste jachete de piele si cateva sacouri faine.Bluzita dantelata verde desi foarte transparenta mi se pare deosebit de frumoasa si de efect.As purta-o desigur ca seara la un restaurant sau la club cu o pereche de pantaloni conici de culoare negra si o pereche de pantofi cu toc inalt si subtire sau botine, dar ramane de vazut aici pentru ca pantalonul imi permite sa fac diferite alegeri.

Ce parere aveti fetelor de hainutele de mai sus?Va plac sau nu?

2 comentarii:

  1. Cu exceptia primului articol (pe care nu ma vad purtandu-l dar care e foarte posibil sa arate bine pe altcineva), toate-mi plac! Ai facut alegeri frumoase, Ana!
    9 paltoane??? :)) M-ai speriat! Adevarul e ca eu nu le-am numarat, s-ar puatea sa bat catre acest numar! Mereu glumesc spunand ca ne-ar trebui o noua casa pe care s-o transformam in dressing! :))

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Amazing pieces! I love the last coat the most. The color is really pretty and zippers make it look more luxurious

    http://passionandunicorns.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere