sâmbătă, 29 martie 2014

In our days..

Dragilor, voi cum va puneti la curent cu noutatile?Cel mai probabil urmariti televizorul sau cititi totul de pe tableta sau laptop ca asa e in zilele noastre de cand a avansat tehnologia.Multi dintre noi am si uitat cum este sa stai sa iti primesti in fiecare dimineata ziarul la usa sau cum este sa deschisi o carte veche din biblioteca bunicilor si sa-i descoperi tainele cand tot felul de gadget-uri au inlocuit toate aceste functii ce in cativa ani vor fi considerate invechite si fara de farmec, dar eu una inca mai prefer revistele si ziarele asa cum sunt ele.

Nu am un ziar anume in topul preferintelor pentru ca in general citesc tot soiul de informatii.Mereu imi place sa fiu pusa la curent cu tot ce se intampla prin lume si desi tin televizorul deschis, nu sunt cu adevarat multumita de el deoarece obosesc repede, pentru ca stirile sunt abordate intr-un stil care nu imi place dar si pentru ca imi place sa rasfoiesc dimineata la un ceai cald toate foile ziarului in cautarea anunturilor importante ale zilei, activitate foarte relaxanta de altfel.

Cred ca peste cativa ani toate acestea vor fi considerate depasite, dar daca stau sa ma gandesc acest lucru se intampla inca de pe acum pentru ca tinerii din zilele noastre au uitat cat de placut este sa cumperi o carte sau un ziar, inlocuindu-le fara prea multe ganduri cu tablete.Desigur ca nici acestea nu sunt tocmai rele pentru ca o data cu acest avant tehnologic, si revistele si ziarele online s-au reinventat si si-au facut debutul in mediul online fiind cu mult mai usor de urmarit de catre toti.

Cred ca este foarte bine pentru ca in acest fel ne putem adapta cu usurinta la toate schimbarile din aceste zile dar si pentru ca in acest mod putem citi mai rapid avand in acelasi timp posibilitatea de a pastra informatiile importante in arhivele personale din calculator.Consider ca un site de tip ziar/revista online este foarte bun astazi pentru ca putem publica anunturi de publicitate ziarul gazeta de sud si astfel putem lua legatura mai usor cu cititorii si eventualii clienti din zona noastra si pentru ca putem accesa cu multa usurinta toate noutatile cotidiene.Anunturile pot fi cu usurinta selectate in functie de necesitate si sortate pentru a aparea in topul preferintelor.Pentru mine uneori astfel de ziare online sunt de mare ajutor deoarece ma ajuta nu doar sa fiu la curent cu tot ceea ce se intampla in lume insa imi ofera si informatii pe baza carora imi pot aprofunda studiile la facultate si astfel ca lucrarile mele sunt complete, chiar daca prefer sa tin in maini un ziar propriu zis.

2 comentarii:

  1. ziare reviste si alte anunturi le citesc online
    insa carti prefer sa stau un pat sa simt cum fiecare pagina cum trece printre degetele mele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma informez din ziare...nu s-a practicat asta la mine in casa si poate de asta am fost obisnuita fara. Eu nici pe la tv nu prea dau la stiri...de obicei ma informez de pe net sau de la altii..si cand nu era netul la moda..si nu aveam..ma informam de la altii..sau de la tv(cateodata). Carti citesc...si reviste citeam mult intr-un timp , si acum as citi dar nu le cumpar:D

    RăspundețiȘtergere