miercuri, 19 martie 2014

Ingrijirea profesionala a parului cu Alfaparf Milano

Daca cineva m-ar intreba care sunt produsele cosmetice fara de care viata mea nu s-ar desfasura la fel de bine ca si pana acum, raspunsul meu ar fi clar ca fara balsamul de par.De ce m-as limita doar la unul?Pentru ca fara machiaj as putea supravietui deoarece in timp am invatat cum sa am grija de tenul meu si fara creme scumpe astfel ca nu mai simt nevoia purtarii unei masti zilnice de fond de ten si un strag de rimel gros, insa cu parul ravasit zau ca nu as putea iesi din casa!Am un par foarte pretentios si sunt constienta de asta.Inca de mica am avut probleme cu scalpul sensibil iar in perioada adolescentei am fost foarte deprimata din cauza ca lipsa volumului imi crea o imagine neplacuta.Desigur ca varianta salvatoare a aparut si am profitat de ea la maximum, insa o a doua mare problema a fost lupta cu firele rebele si despicate.Mama mea si-a dorit sa am un par lung astfel ca nici nu vroia sa auda de foarfece sau de tunsori pentru ca visul ei inca de copil a fost sa aiba o fetita cu un par ca al lui Rapunzel pe care sa isi exerseze impletiturile dar cred ca va dati seama ca un astfel de par imi provoca nu numai dificultati in activitatile zilnice, dar si varfurile mele netunse erau oribile.M-am decis prin clasa a 6 a sa plec la coafor fara mama si mi-am taiat parul pana la umeri dar nu mi-a parut rau pentru ca imi placea noua mea imagine iar in unele momente il doream mai scurt decat era..

Desigur ca abia mai tarziu mi-am dat seama cat de frumos este un par lung si sanatos, dar si cat de greu este sa il intretii.Astazi folosesc cu incredere atat masti handmade din uleiurile din comert cat si cosmetice Alfaparf pe care le-am descoperit recent si de care am fost foarte multumita.Asemeni pielii, parul are nevoie de hidratare pentru a fi suplu si matasos, asa ca niciodata nu ma uit la pret cand vine vorba de produse destinate acesstui tip de ingrijire.

Cosmeticele Alfaparf Milano se adreseaza tuturor femeilor care au nevoie de o ingrijire profesionala, marca punand la dispozitie o gama larga de produse astfel incat necesitatile oricarui tip de fir de par sa fie acoperite in intregime.

Alfaparf  este o firma ce a luat nastere in Milano iar produsele sale sunt folosite de cei mai mari si cunoscuti stilisti din intreaga lume datorita diversitatii si ingredientelor sale care fac parul sa para mai bogat, mai frumos si plin de vitalitate atat pe catwalk cat si in viata reala.

Consider ca o ingrijire profesionala a parului acasa este tot ceea ce si-ar putea dori o femeie, mai ales in zilele de astazi cand timpul este limitat iar dorinta de a arata bine este din ce in ce mai puternica.Imi doresc ca de acum inainte sa investesc in produse care ma pot ajuta sa imi pun in valoare parul si sa ii ofer atentia cuvenita deoarece un par sanatos este un par fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu