marți, 25 martie 2014

O piele ce radiaza de frumusete!

3, 2, 1...Start! Cum fetelor, inca nu v-ati pregatit pentru primavara si caldura?!Vai, eu am asteptat atat de mult aceasta vreme minunata incat aproape nu mai aveam rabdare, si desi inca era prea devreme, mi-am inceput planurile pentru o distractie pe cinste si pentru a petrece aceste zile insorite asa cum se cuvine!
In aceasta primavara mi-am propus sa fiu mai radianta, sa am mai multa grija de mine si de corpul meu asa ca atunci cand am prins ofertele cele mai bune in magazine, am avut grija sa imi achizitionez tot soiul de produse care sa imi readuca pielea la viata.In fiecare an ma confrunt cu aceeasi problema: sub hainele groase de iarna, pielea mea nu mai respira, si incetul cu incetul devine foarte uscata si crapacioasa, iar vizibil aspectul este foarte neplacut, ca de solzi de peste.Desi am incercat in fiecare zi sa ii ofer hidratarea de care are nevoie, gerul si vantul rece parca faceau ca toate tratamentele mele sa para inutile, dar bine ca o data cu venirea caldurii vin si schimbarile!

Mi-am impus ca cel putin o data pe saptamana sa am grija de pielea de pe corp ca la carte!Recunosc faptul ca nu aplic dupa fiecare dus crema sau lotiune de corp.Uneori uit, iar alteori nu mai am dispozitia necesara, asa ca poate pot compensa cumva aceasta neglijenta.Asemeni tenului, pielea de pe corp este foarte sensibila si poate suferi daca nu are parte de ingrijirea corespunzatoare.Un set de produse pentru peeling este esential si de nelipsit din arsenalul meu de produse deoarece periodic pielea se reinnoieste, iar stratul de celule moarte trebuie inlaturat pentru a opri blocarea porilor.

Aplicarea unui peeling este foarte usoara!Datorita faptului ca pielea este sensibila, producatorii de dermatocosmetice si cosmetice realizeaza produse ce contin granulatii de diferite dimensiuni si forme care in functie de necesitate sau dorinta, poate realiza o exfoliere blanda, medie sau dura.Desigur ca pentru inceput as recomanda ca exfolierea sa se realizeze cu un produs de peeling cat mai bland, pentru ca pielea sa se adapteze din mers schimbarilor, si pentru a nu fi agresata, astfel devenind rosie la culoare si prezentand senzatii de usturime pe masura ce particulele exfoliante zgarie pielea sensibila.

Si pentru ca vara trebuie sa ne prezentam pielea la apel, ar fi bine sa ne preocupam inca de pe acum de sanatatea acesteia.Nu cred ca exista vreo femeie care sa isi doreasca sa apara cu celulita si cu o piele terna pe plaja...de altfel, nici nu este o imagine prea placuta, si cu siguranta nici ea nu se va simti confortabil deloc in aceasta situatie.Un produs bland cu pielea, este Decleor Relax Intense, realizat din cele mai fine seminte de fructe.Acestea au rolul de a curata gentil, si de a oferi in acelasi timp o detoxifiere eficace.Dar recomandarile mele nu se opresc aici pentru ca pentru fiecare tip de piele exista consistente si texturi diferite, astfel ca putem gasi atat spume exfoliante, cat si peeling-uri corporale revitalizate, creme si pudre pentru exfoliere care va vor facilita munca si vor pregati terenul pentru cel mai frumos bronz al anului!


Si dupa un astfel de rasfat, pielea ramane garantat mai catifelata si luminoasa!Hidratarea este urmatorul par pentru elasticitate maxima si totul este gata!Dupa cum puteti observa, nu este necesara o rutina foarte elaborioasa, ci doar o mica atentie periodica cu produse calitative si potrivite necesitatilor fiecaruia.

Ce spuneti fetelor, sunteti pregatite pentru vara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu