marți, 25 martie 2014

Random talk..

Este greu sa fii stundent, iar asta imi spun in fiecare zi si incerc pe masura ce imi tot repet ca totul va fi bine sa ma acomodez cu ideea ca acesti ani de studentie imi vor fi candva doar amintiri pe care nu le voi mai putea retrai cu aceeasi intensitate ca la aceasta varsta.Imi iubesc facultatea, imi iubesc toti colegii asa cum sunt ei si imi place sa ma implic in activitati de orice fel.Sunt o persoana foarte saritoare, si imi place sa descopar noi lucruri, dar chiar si atunci cand nu am nimic nou de invatat tot ofer o mana de ajutor pentru ca stiu ca pot si pentru ca intr-o zi cineva ma v-a ajuta si pe mine la nevoie.Ieri de exemplu am primit doua colege mai mici de-ale fratelui meu la mine in apartament pentru cateva nopti deoarece sunt olimpice si nu aveau unde sa ramana pe tot parcursul acestor concursuri scolare.Imi place sa stau cu ele, imi aduc aminte cu drag de anii de liceu si de cat de mult visam si eu sa fiu olimpic recunoscut, insa abia astazi imi dau seama ca toate aceste titluri nu m-ar fi ajutat mai cu nimic aici unde sunt eu.Sau cel putin nu pe mine, insa pe ele poate da.
Am stat cu ele toata noaptea la povesti, pentru ca sincer, imi era dor de o discutie ca intre fete pana seara tarziu, si mi-am retrait impreuna cu ele toate momentele frumoase din liceu...Mi-au spus ca sunt bucuroase ca au gasit o fata asa ca mine sa le fie gazda si au fost incantate cand au aflat ca le voi duce prin tot orasul sa descopere frumusetea sa.Mi-am facut o lista cu toate locurile interesante de vizitat, pe langa toate acestea m-am oferit sa le si ajut cu tot ce pot pentru a se pregati la olimpiade.Le-am pregatit manualele necesare pentru exercitii, si m-am alaturat lor de dragul vremurilor de mult apuse, si tot vorbind de una alta, am aflat ca ar ava nevoie de cateva materiale in plus pentru a organiza o premiere la sfarsit de an si de ajutor pentru tiparirea unui album si unei carti speciale de liceu, dar ca in orasul nostru natal optiunile sunt limitate.Pentru mine va dati seama ca a fost usor deoarece invatand si locuind de atatia ani intr-un oras universitar, am invatat toate locurile ieftine pentru realizarea de bannere si de lucrari voluminoase asa ca mi-am permis sa le duc la o tipografie Cluj pentru a pune in practica toate ideile lor!Sunt sigura ca intr-un astfel de loc isi vor putea edita tot felul de materiale deoarece vor avea parte de ajutor din partea profesionistilor.Eu ma pricep cat de cat la editat si redactat, insa nu as dori sa o dau in bara cu astfel de lucruri serioase, asa ca le-am lasat sa isi faca de cap iar eu doar am venit cu sugestii si idei interesante :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu