marți, 25 martie 2014

Review: Crema depilatoare Farmec

Fetelor, voi folositi cremele depiloatoare sau aparatele pentru epilat?Ei bine, eu pana acum nu am mai folosit cremele pentru indepartarea parului pana mai ieri cand am descoperit in market aceasta crema de la Farmec si am zis ca poate este momentul sa incerc si eu acest gen de produs pentru indepartarea parului de pe membrele inferioare pentru zilele in care nu am timp de epilator.

A fost cumparata mai mult doar pentru amuzament si cred ca prietenia noastra nu v-a continua din pacate!De ce spun asta?Pentru ca nu imi place deloc cum miroase!Nu stiu cum sunt in general produsele crema pentru depilare, insa eu nu m-am putut acomoda deloc cu parfumul toxic de amoniac sau sulf(cred?!) al acesteia.Imediat ce am aplicat-o pe piele simteam ca ma ard narile de la mirosul sau patrunzator si intens chimic, si desi am incercat sa rezist macar 5 minute cat sa isi faca efectul nu am putut!Am clatit cu apa din abundenta dar din pacate nu am scapat de el in totalitate iar baia a ramas pentru putin timp impregnata cu acest parfum neplacut.Dar oare efectul sau a fost sau nu a fost bun? Aici va pot spune ca si-a facut treaba bine si nu prea.In general nu am firele de par foarte groase si nici inchise la culoare pe picioare, insa nu am observat o epilare corespunzatoare dupa utilizarea sa.Poate ca nu a avut destul timp sa isi faca efectul insa eu nu am fost multumita de produs si nu cred ca il voi achizitiona pe viitor iarasi.Nu stiu cum sunt alte firme, insa aceasta experienta m-a facut sa resping in totalitate ideea de epilare cu o crema de acest gen.Nu mi-a provocat iritatii fapt ce ma bucura dar cam atat as putea despre acest episod: ca s-a terminat asa cum a si inceput, cu un parfum oribil, si cu putin par depilat!Imi pare sincer rau ca s-a intamplat in acest fel pentru ca produsele de la Farmec imi sunt foarte dragi si in general ma inteleg chiar foarte bine cu ele, dar se pare ca nu a fost si de aceasta data totul perfect..

Voi fetelor, ati avut aceasta experienta cu aceasta crema depilatoare?

4 comentarii:

  1. I've never tried this one but the one I use by Superdrug smells really bad too! x
    Freya's Fashion Chapter

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine a functionat perfect. Am folosit de la mai multe firme, iar aceasta de la Farmec si-a facut cel mai bine treaba. Doar ca trebuie sa suporti acel miros.

    RăspundețiȘtergere
  3. De functionat, functioneaza in cazul meu, insa mirosul imi displace la fel de profund.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam toate care indeparteaza eficient parul au acelasi miros nesuferit.
    Pentru mine a funtionat cea de la Farmec, dar e adevarat ca o las sa funtioneze cam 10 minute.

    RăspundețiȘtergere