marți, 25 martie 2014

Review: Garnier Goodbye damage

Despre produsele pentru par Garnier v-am vorbit in numeroase randuri.Review-urile au fost in mare parte pozitive pentru ca in general m-am axat doar pe un singur tip de sampon care stiu ca imi face bine scalpului dar la capitolul balsam de par si masti am putut jongla cu lejeritate intre mai multe game.


Pentru astazi am ales un balsam de par de la Fructis, gama pe care de obicei o indrageam din cauza ca imi lasa un par plin de volum, insa apoi intr-o anumita perioada aveam impresia ca mi-l ingrasa si incurca in acelasi timp.M-am gandit ca poate au si schimbat formula, deci nu ar fi chiar imposibil pentru ca nu ar fi primul produs cosmetic de acest gen care a suferit modificari la lista de ingrediente, care inainte imi erau ok, iar acum imi displac total.Dar cum ziceam, de data aceasta am fost uimita sa vad ca balsamul adresat parului agresat este ceea ce eu caut.Imi place enorm parfumul sau usor si deloc intens.Senzatia de par moale si catifelat este insa efectul pe care il indragesc cel mai mult!Am eu cativa piticei pe creier care imi spun ca daca balsamul nu este in stare sa imi lase parul matasos atunci nu este bun, dar niciodata nu le-am dat o a doua sansa produselor asa ca mi-am propus ca din acest an sa fiu cu mult mai receptiva la ele si sa fiu rabdatoare in primul rand.Si cum ziceam, am incercat pe cat posibil sa limitez utilizarea placii de par insa va dati seama cat de greu este asa ca am cateva fire despicate si imi place ca acest balsam de par nu mi le scoate in evidenta, si ca nu imi face parul sa arate ca o matura electrica!Este foarte bland si imbraca firul intr-o patura protectoare ce are grija ca acesta sa nu sufere prea mult din cauza caldurii excesive la care este expus.Ma bucur enorm ca mi l-am cumparat si am de gand sa imi iau si un al doilea recipient pentru a-l inlocui pe acesta care este pe terminate deja.

Voi ce spuneti fetelor de produsele de par de la Garnier?Va plac?Care sunt preferatele voastre?

Un comentariu:

  1. Imi place mult balsamul acesta,il folosesc momentan si sunt multumita de rezultate.Cu siguranta o sa-l mai cumpar.:)

    RăspundețiȘtergere