joi, 20 martie 2014

Review: Gel de dus Cien Asia

Gelul de dus Cien Asia Tradition mi-a atras atentia saptamana trecuta in marketul Lidl cand doream sa fac niste cumparturi zilnice si cum ma tot plimbam fara rost l-am zarit si al meu a fost!Nu stiu cum s-a nimerit dar de aceasta data gelul chiar a picat la fix pentru ca dadusem gata celelalte recipiente din baie.


Pretul de 5 lei mi se pare o afacere foarte buna dar in general produsele Cien sunt foarte accesibile oricui dar produsul meu preferat ramane insa gelul de dus cu ulei esential de portocale la 3.5 lei pentru 300 de ml. Asemeni lui, Cien Asia este foarte placut, cu un parfum frumos, insa care nu m-a cucerit in totalitate, fiind usor cam prea sintetic floral, dar nu ii gasesc o asemanare cu ceva anume.Nici macat de aromele Asiei (Japoniei mai exact, a florilor de cires) nu mi-a adus aminte macar o secunda....Nici textura nu pare a fi una foarte interesanta, si are o culoare alba sidefie simpla, ce m-a dezamagit putin eu fiind obisnuita cu cel cu portocale care este cu mult mai dens si intens colorat. La capitolul hidratare sta ok, imi place ca face o spuma densa si ca este blanda cu pielea.Sunt obisnuita sa raman cu pielea parfumata dupa dus asa ca acest gel de dus nu ramane preferatul meu, insa nu este nici  o investitie proasta.Este ok insa nu il gasesc extraordinar.

Voi ati incercat acest gel de dus?Ce impresie v-a lasat?

Un comentariu:

  1. Sincer nu l-am incercat dar din descrierea facuta de tine se pare ca e destul de bun!

    RăspundețiȘtergere