vineri, 28 martie 2014

Review: mostre Farmec, L'Oreal, Weleda

Buna dragilor!Astazi continuam seria de review-uri ale plicurilor de mostre de creme pe care le-am tot adunat de-a lungul timpului in sertarul de cosmetice.Am avut parte de mai toate gamele posibile in acest an, majoritatea prezentand game intregi ale unei marci, insa urmatoarele de mai jos au fost desperecheate si le-am folosit exact asa cum au fost ele, deci va dati seama ca nu mi-am putut face decat o parere de ansamblu asupra calitatii si proprietatilor sale.


Elmiplant Genovate a fost primita drept cadou la o revista pentru femei.Nu tin minte  sa ma fi impresionat cu efectul sau antirid promis, fiind mai mult o crema lejera pentru zi si cam atat.Mi-a placut in schimb faptul ca are factor de protectie solara.

Crema hidratanta de la Farmec cu galbenele: preferata mea!Desigur ca nu este prima oara cand o folosesc, si oricat de mult as incerca, nu ma pot desparti de cremele hidratante de la Farmec.Le simt ca si o a doua piele, imi calmeaza tenul, sunt emoliente, si usoare pentru tenul meu.Le iubesc si mereu am la indemana cate un recipient nou pentru cazurile urgente.

Crema de maini de la Weleda.Nu mai tin minte daca avea sau nu parfum de grapefruit, insa ceva dulce acrisor clar era, fructat si placut, si mi-a placut si textura nu doar parfumul.Este foarte usoara si hidratanta si calmeaza pielea iritata de la vant precum este a mea in aceste zile.

L"oreal Revitalift Laser.Cu aceasta mostra nu prea m-am inteles...textura si consistenta este ok, insa nu m-am simtit ok cu ea pe ten.Imi simteam pielea incarcata, porii blocati, ca si cand as fi avut o masca.Cred ca nu o putea pielea mea absorbi eficient asa ca am abandonat-o.Nu mai tin minte cum mirosea pentru ca imediat ce am vazut ca nu ne intelegem, nu mi-a mai pasat de ea.

Si ultima mostra incercata primita cadou la o comanda Aoro daca nu ma insel, este cea de la Schwarkopft ce contine balsam pentru par, pe care va dati seama ca am utilizat-o chiar la prima spalare dupa ce am si primit-o.A fost ok, chiar pe placut meu, si mi-a placut mult senzatia pe care a lasat-o pe par dupa utilizare, adica un fir mai lucios, hidratat, matasos, plin de vitalitate si stralucire.O mostra mi-a ajuns fix pentru o utilizare si sper sa imi pot achizitiona si produsul full size curand.

Un comentariu:

  1. Multumim frumos de mentionare si ne bucuram mult ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere