vineri, 28 martie 2014

Rochii speciale

Iar se aproprie vremea in care v-a trebui sa ma pregatesc temeinic pentru vara...Desi am o sumedenie de rochii in dulap, mai am nevoie de cateva mai speciale de aceasta data pentru ca vor urma in urmatoarea perioada o multime de nunti in familie.De obicei apelez cu incredere la o croitoreasa pentru a realiza un model de rochie speciala, insa in ultima perioada nu am mai avut timp de cautat materiale si nici modele, asa ca am apelat cu incredere si de aceasta data la internet pentru a gasi rochii de seara care sa ma faca sa ma simt speciala purtandu-le.Nu am un stil anume preferat.Imi place sa incerc orice tip de model si consider ca silueta imi permita sa port cam orice fel de rochie, dar desigur ca si eu am preferatele mele, precum cele mulate pe corp, sau chiar cele cu mult tutu la fusta de tip balerina chiar...

Cred ca depinde si de starea mea din acea zi dar si de tipul de eveniment si local pentru ca vrand sau nevrand, trebuie sa respectam dorintele celor care ne-au invitat la eveniment si codul vestimentar impus...

Sunt unele seri in care se cer rochii mai sobre iar altele in care putem purta ceea ce ne dorim noi, astfel ca nu este rau sa detin mai multe tipuri de imbracaminte pentru a le combina la nevoie.

Si la fel se aplica si la incaltaminte aceasta teorie.Port deopotriva pantofi cu toc cat si balerini Tinar care sunt cu mult mai confortabili si de mare ajutor pentru petrecerile care se lasa cu mult dans si alergatura.

Niciodata nu imi lipsesc din masina balerinii in culori cat mai neutre pentru a-i schimba la ceas de seara.In general balerinii sunt foarte versatili.Pot fi cu usurinta asortati la o pereche de jeansi conici, o rochie casual sau una mai sofisticata datorita faptului ca sunt foarte finuti, feminini si imbraca foarte frumos piciorul si completeaza tinuta intr-un fel unic si sofisticat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu