miercuri, 12 martie 2014

Salvarea parului tau

In sfarsit a venit primavara!Desi sunt foarte fericita ca vremea s-a mai imbunat si ca soarele si-a facut aparitia pe cer, nu pot sa nu stau cu temerea ca parul meu sufera din cauza trecerii bruste de la gerul de iarna la soarele fierbinte ce pare a lasa urme vizibile asupra firelor de par.
Vantul primavaratic imi usuca parul, si il incurca teribil!Aproape ca nu stiu ce sa ma mai fac pentru ca orice i-as face, fierele rebele se amesteca la prima adiere si rezulta noduri incredibile care sunt cu greu de pieptanat, si de parca nu ar fi de ajuns asta, orice tentativa de reparare a coafurii duce la alt inconvenient si anume ingrasarea parului.Am un scalp foarte gras ce imediat produce sebum ce iese la suprafata firelor si ofera acel luciu inestetic si o senzatie neplacuta la atingere.Incerc pe cat posibil sa il mentin curat insa baile frecvente imi displac deoarece ajunge ca parul meu sa se obisnuiasca cu un astfel de tratament si pentru mine nu este chiar ok, mai ales atunci cand sunt in vizita la cineva si trebuie sa raman mai multe zile chiar.
Nu pot merge mereu cu trusa de cosmetice imensa dupa mine, si chiar ma simt si prost atunci cand trebuie sa spun ca nu pot folosi acelasi sampon cu gazda mea deoarece am probleme cu scalpul.

Si pentru ca volumul este foarte important in orice moment al zilei, sampoanele uscate sunt cea mai buna alternativa!Un sampon uscat este un produs care intervine in salvarea imaginii voastre, care va mentine parul mereu curat si ofera senzatia de curatenie pe care o doriti intreaga zi.Este foarte usor de folosit venind sub forma unui tub de spray normal, care prin apasarea normala a capatului recipientului, acesta va elibera produsul oferind posibilitatea de a readuce echilibrul dorit.
Eu folosesc samponul uscat atunci cand observ ca parul meu s-a ingrasat vizibil si nu am timp sa ma spal normal la cap.

Tubul de spray uscat imi incape cu usurinta in geanta si il port cu mine oriunde m-as duce.Desigur ca nu fac abuz de sampon uscat, ci il folosesc doar atunci cand este nevoie.Nu am o marca anume preferata deoarece nu am incercat decat doua variante ale acestui tip de sampon si ambele mi-au fost pe plac.Am fost surprinsa de parfumul placut pe care il ofera si rapiditatea cu care parul isi revine la forma initiala, ca si cand tocmai as fi iesit de sub dus.

Consider ca este un produs ce nu ar trebui sa lipseasca din geanta de cosmetice a nimanui.Fie ca este vorba de femei sau de barbati, un sampon uscat este necesar pentru improspatarea podoabei capilare si redarea confortului pierdut atat pe timp de vara cat si iarna pentru ca in orice moment al zilei, parul nostru poate deveni neascultator sau ne poate pune in situatii neplacute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu