joi, 6 martie 2014

Review: Gama Q10 Nivea

Seria mostrelor de testat continua astazi cu gama antirid Q10 de la Nivea.Am reusit sa strang numeroase pliculete de la aceasta firma si daca tot am avut parte de ele dar si de o gama completa intrucat am avut o crema de zi, una de noapte si crema destinata ingrijirii pielii din jurul ochilor, am testat totul asa ca la carte!

Crema de zi are factor de protectie 15 si este foarte lejera.Nu are un parfum deosebit ci caracteristic produselor Nivea in general.Imi place ca este foarte usor de intins pe piele, se absoarbe imediat si permite aplicarea fondului de ten chiar imediat dupa folosire.Nu am vazut diferenta notabila asupra ridurilor de cand o folosesc.

Crema de seara este la fel ca si cea de zi.Aceeasi consistenta placuta, usoara si cu acelasi grad de absorbtie.De obicei folosesc pe timp de noapte aceeasi crema pe care o folosesc si ziua, asa ca a fost chiar interesant sa vad daca se intampla ceva impresionant cu pielea mea daca folosesc o gama completa, dar nici de data aceasta nu am vazut schimbari importante.Ridurile mele de expresie si liniile fine sunt tot acolo asa ca am ajuns la concluzia ca trebuie de acum sa apelez la ceva mai puternic daca imi doresc efecte garantate.
Si ca sa terminam, va spun ca si crema destinata pielii din jurul ochilor s-a comportat ok.Nu stiu daca voi cumpara vreodata aceasta gama Nivea pentru ca nu m-a convins si nici nu m-a cucerit in asa fel incat sa spun ca imi doresc neaparat sa o am.Este ok, potrivita oricarui tip de ten as zice dar nu este ceea ce eu caut.

Un comentariu: