joi, 6 martie 2014

There are times...

Sunt momente in viata cand te simti la pamant si vrei sa renunti.Sunt insa si momente in care ridici fruntea, iti stergi lacrimile de pe obraz, iti inchizi intr-o camera indepartata a memoriei toate vorbele dure, toate nedreptatile si indoielile si iti faci curajul de a straluci.In astfel de clipe, este important sa fii puternic, sa ai incredere in tine si sa te inconjori doar cu oameni valorosi, ori sa petreci ore punand accentul pe planurile tale de viitor, sa-ti pui intrebarea: cine sunt si ce vreau?
Cu siguranta mai toti ati trecut prin clipe grele cel putin o data de-a lungul anilor in care ati simtit ca toate usile si portitele de scapare s-au ferecat cu lacate si lanturi puternice, ca nimeni nu va asculta dar va spun din proprie experienta ca aceste episoade nu sunt rele deloc!Toate greutatile te fac sa devii o persoana mai buna, sa lucrezi mai mult la caracter si sa iti dai seama cat de mult valorezi.Eu nu am crezut ca pot fi altfel, ca ma pot schimba sau ca pot tinti spre lucruri indepartate insa am indraznit!Mi-am pus in minte cateva planuri, si desi am primit numai dezaprobari, nu m-am dat deoparte continuand pana si astazi sa lucrez la viitorul meu.Blogul este una dintre dovezile care imi demonstreaza mie si celor ce ma stiu ca nu conteaza locul de unde pleci si nici conditia materia, ci conteaza doar cat de departe esti dispus sa mergi si sa-ti testezi limitele pentru a te multumi pe tine.Am invatat ca nimic nu este mai important decat propria mea persoana si necesitatile mele asa ca niciodata nu mi-am pus ganduri negative in minte si m-am inspirat de la cei mai priceputi.Pe www.planul-de-afaceri.ro mi-am gasit startul, ideile si target-ul iar astazi eu sunt seful meu, eu castig banii de cheltuiala si imi intretin familia la nevoie.Cand mi s-a spus ca am vise absurde sau ca tintesc prea departe de conditia mea, m-am simtit abatuta si singura, si a fost momentul in care mi-am dat seama cat de mult imi doresc eu sa fiu altcineva, asa ca am inceput schimbarile din viata mea si nu regret nici astazi toate alegerile faculte.Sunt fericita ca am avut curajul sa incerc, si ca am ajuns acolo unde nici macar nu mi-as fi inchipuit ca voi fi!Dar cred ca asta este si cea mai frumoasa surpriza defapt, sa iti doresti, sa incerci iar rasplata sa-ti fie de mii de ori mai mare decat ce ai anticipat, asa ca tot ce va pot spune este sa nu va dati niciodata batuti!Propriile vise pot deveni realitate doar daca iti doresti cu adevarat!Fii mereu tu insuti, cauta mereu idei inovatoare, reinventeaza-te de fiecare data si nu uita sa demonstrezi celor din jur ca poti fi mai bun si superior lor!

2 comentarii:

  1. un plan bun de afaceri si cu o finantare pot fi cheia succesului...

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce este important un plan de afaceri? Planul de afaceri este primul pas spre o poveste de succes – Planificându-ţi afacerea, poţi să-ţi stabileşti o viziune...

    RăspundețiȘtergere