miercuri, 26 martie 2014

Timpul amintirilor...

Sunt momente in care mi-as dori sa fiu din nou copil!As dori ca toate grijile din lume sa ma ocoleasca, iar eu sa nu mai pun la suflet toate rautatile,sa ma detasez de aceasta realitate dura si sa invat din nou ce inseamna bunatatea si cum sa ma pot bucura de orice lucru marunt din aceasta lume...
Nici eu nu imi dau seama cand si unde se produce aceasta ruptura de la gandirea inocenta de copil la cea acida si rece de adult, insa stiu doar ca timpul si greutatile ne impovareaza nu doar viata ci si chipul si mintea.Am uitat cum sa mai fim oameni si sa ne distram...Ce nu as da sa ma pot juca din nou in fata blocului intreaga zi cu prietenii mei si sa imprastiem pe trotuare zeci de masinute cochete in asteptarea locului de parcare.


Cand vad copiii din parculetele din fata blocului meu ma umplu de energie si imi aduc aminte cu drag cum eram de nerabdatoare cand ajungeam acasa de la scoala sa mananc si sa-mi incalt tenesii cei noi sa ies la joaca.Pierdeam ore in sir cu fetele jucand jocuri pentru copii moderne si interactive care sa ne consume energia cat ai clipi din ochi, pentru ca era cu siguranta una in doze mari! Pacat insa ca astazi copiii nostri nu se mai bucura de timpul liber asa cum o faceam noi.Ei prefera sa stea in fata calculatorului si cam la atat se limiteaza activitatile lor zilnice.Mi-as dori sa ii pot convinge si pe nepoteii mei sa iasa in curte sa ne jucam cu animalutele insa nu ii atrage aceasta idee, si ma mira pentru ca abia asteptau sa se mute la curte iar acum cand ii vad stand numai in casa in fata monitorului imi vine sa ii bat!Mai incerc din cand in cand sa ii scot din acel ritm prin carti de colorat cu personajele lor preferate din desenele animate, pentru ca stiu ca le place sa coloreze si sa realizeze diferite planse pe care sa le lipeasca in coltul destinat "operelor de arta" ale micutilor pe care le arata tuturor invitatilor cand ajung pe la ei.Macar in acest fel reusesc sa ii mai scot din lumea virtuala insa nu ma voi lasa atat de usor pentru ca se apropie vara si ii voi putea duce in parc la plimbari cu bicicleta si sigur va fi mult mai distractiva o astfel de iesire :)

Voi dragilor, cum ii convingeti pe cei micuti ca nu au nevoie de atatea ore de caulculator si cum ii atrageti catre activitatile in aer liber?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu