miercuri, 5 martie 2014

Un ten mai luminos cu BB-Cream!

Fetelor, v-ati pus vreodata intrebarea cat de des trebuie schimbat fondul de ten?Eu da, pentru ca odata cu schimbarea vremii, pielea incepe sa isi arate capriciile si cum arsenalul de cosmetice pentru iarna este prea greu, ritualul sufera modificari poate putin drastice uneori as zice, insa necesare!
De ceva timp am observat ca oricat de mult as incerca sa realizez un machiaj natural, nu mai pot!Fondul de ten nu mi se mai aseaza ca inainte, si desi am incercat toate variantele posibile pentru a lucra normal cu acesta nu vrea si pace sa se potriveasca pe fata mea, asa ca am gandit ca este poate momentul sa fac tranzitia de la fond de ten, la cremele BB!


BB-Cream-urile sunt produse cu pigment colorat, ce au o compozitie asemanatoare fondului de ten, insa este cu mult mai hidratant si ofera pielii un aspect cu mult mai natural decat acesta.In general, acestea ofera o acoperire cu grad ridicat, si au fost utilizate pentru acoperirea urmelor post accneice insa in timp formula s-a imbunatatit si a permis ca bb-urile sa poata fi utilizate de catre un public cat mai divers.

Si totusi, de ce am ales eu un bb-cream pentru acest sezon?Pentru ca imi place faptul ca sunt mult mai light, si pentru ca atunci cand afara este foarte cald, tenul nu se simte deloc incarcat.Pana acum am incercat doar doua variante ale acestui tip de produs ambele de la firme diferite, insa nu pot spune cu exactitate care mi-a placut mai mult.


Ceea ce consider ca este foarte fain la un bb-cream este usurinta cu care se aplica pe piele si faptul ca indiferent de nuanta, acesta se adapteaza perfect tonului si subtonului pe care il am ( cu mici exceptii desigur, pentru ca nu se poate aplica aceasta regula la toata lumea).Majoritatea cremelor BB au proprietati adaptabile si sunt create in asa masura incat sa va ofere deopotriva acoperire de durata, si un ten mai radiant!Lejeritatea produsului si finish-ul natural pe care il confera dupa aplicare, sunt impresionante!Mereu mi-am dorit un produs care sa imi ofere un ten mai luminos si vizibil intinerit, fara a fi necesara folosirea de produse antiimbatranire sau a unui machiaj elaborat pentru ascunderea imperfectiunilor, iar un bb-cream este alternativa perfecta!Pentru un look primavaratic, in nuante cat ma naturale si nude, nu veti avea nevoie de prea multe produse.Un bb-cream, un rimel si un blush intr-o nuanta de roz pastelat usor pudrat pe pometi este mai mult decat perfect pentru a va pune in valoare chipul si a intampina caldura.Daca nu stiti inca ce marca de produs sa alegeti, va recomand sa urmariti pagina destinata BB-Cream-urilor de la Aoro unde gasiti o gama variata de produse sla preturi pe placut si buzunarul tuturor!

Un comentariu:

  1. eu prefer bb cream=ul vara. cand nu suport fondul de ten pe fata..acum tot la fond de ten recurg!

    RăspundețiȘtergere