marți, 18 martie 2014

What I want this week: Victoria's Secret

Am o mare problema!Am vazut rcent pe un site romanesc niste produse Victoria's Secret si de atunci numai la ele imi sta mintea.Anul trecut prietenul meu a fost plecat in SUA insa nu a putut sa imi aduca si aceasta marca de produse printre cele cerute, asa ca am ramas cu gandul mult la ele si cu speranta ca poate intr-o zi le voi putea avea, asa ca iata si ocazia care tocmai s-a ivit.
Wishlist-ul este foarte lung la acest capitol.Spray-urile de corp sunt cele pe care mi le doresc in special si la fel si laptele de corp dar nu stiu asupra carei game sa ma opresc.Sunt numeroase arome si zau ca nu am nici cea mai mica idee care mi s-ar potrivi pentru ca pe toate le vreau, iar sticlutele colorate fac si mai grea alegerea..






No, deci astea sunt doar o parte din cate sunt!M-au atras mai mult din cauza ca sunt toate roz, foarte girlie dar si pentru ca sticlutele arate cute tare de tot.Parfumurile trebuie sa recunosc ca arata minunat si nu mi-ar displacea sa mi le iau pe toate intr-un viitor nu foarte indepartat, dar ma intai imi doresc sa incep cu spray-urile si usor usor sa imi completez gamele.Din ce am citit pe internet, sunt chiar ok, au un miros foarte fain toate gamele si persista, dar asta mai ramane de vazut ca stiti doar ca fiecare ph difera iar al meu e capricios tare...

Voi ati mai incercat produsele cosmetice de la Victoria's Secret?Ce parere aveti despre ele si ce sugestii imi puteti oferi?

3 comentarii:

  1. Am incercat pana acum doar 2 unturi de corp: sparkling citrus lucious crush si amber romance. Ca textura sunt la fel, dar Lucious crush imi place super mult cum miroase, deci dk mai exista k am inteles k ar fi ed limitata, pe asta ti l-as recomanda. Dar gusturile difera, cred k mai bn citesti pe fragrantica si apoi alegi.

    RăspundețiȘtergere
  2. un adevarat rasfat, am avut un singur produs, un lapte de corp care mirosea super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde in Romania pot gasi cosmetice Victoria's Secret? Ce magazin? Ce site? Mi le doresc tare!

    RăspundețiȘtergere