sâmbătă, 12 aprilie 2014

About men..

Duminica se anunta a fi zi de sarbatoare si petrecere in familie.Atat tatal meu cat si cumnatelul meu isi serbeaza ziua de nume si atat eu cat si restul membrilor familiei incercam pe cat posibil sa le facem ziua mai frumoasa, si sa le oferim cadouri deosebite desigur.Nu sunt ei genul care sa  puna accentul pe aceste atentii, insa nu cred ca s-ar supara daca ar primi cateva noi perechi de pantofi casual barbati pentru a intampina primavara cum se cuvine...Cam da semne de intarziere, si inca nu ne-a putut lasa deoparte bocancii dar asta nu inseamna ca nu le putem oferi celor doi sarbatoriti ocazia de a se innoi inca de pe acum.Cea mai mare problema o reprezinta faptul ca ambii domni au gusturi diferite.

Unul prefera lucrurile simple si clasice, altul este mai modern astfel ca ne punem inca intrebari cu privire la perechile de incaltaminte barbati pe care le vom alege pentru ca masura si materialele nu sunt o problema majora deoarece stim cu ce anume se inteleg si ce numar le trebuie.Barbatii de felul lor sunt foarte pretentiosi.Daca este sa ii iei cu tine la cumparaturi, isi pierd imediat rabdarea, isi pierd atat atentia cat si interesul iar shopping0ul devine o activitate plictisitoare si obositoare in doar cateva clipe.Ganditi-va numai cat de greu este sa mergi cu un tata morocanos de 46 de ani si cu un alt tanar de 26 de ani prins mereu intr-ale calculatorului si ale internetului la cumparaturi si sa incerci sa le fac pe plac...


Ultima oara cand am avut o astfel de iesire, aproape ca mai aveau putin si adormeau pe scaunele puse la dispozitie pentru schimbarea pantofilor atunci cand dorim o proba, si m-am simtit foarte rusinata si trista in acelasi timp pentru ca nu m-au bagat in seama.Cred ca pana la urma nu ii intereseaza deloc aspectul fizic si nu spun asta degeaba!Am uneori impresia ca se imbraca doar cu ce gasesc mai la suprafata in sifonier si nu se uita in oglinda sa vada cum se aseaza hainele pe ei...Defapt, chiar asa face tata!Daca nu as fi eu si mama mea, clar ar fi jale de el pentru ca nu acorda deloc atentie hainelor si nici stilului vestimentar in general, toate acestea fiind considerate de el fiind fara de importanta si iata cum plec eu din magazine si cu incaltaminte de dama in loc de lucruri barbatesti pentru ca ei nu au chef de cumparaturi si nici minimum de interes nu arata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu