miercuri, 23 aprilie 2014

Cadouri simple de efect

Astazi este ziua de nume a iubitului meu.Cred ca este foarte fericit ca isi poate aduna toti prietenii la o iesire in oras pentru ca de obicei, ziua lui de nastere se nimereste a fi mereu in vacanta cand mai toata lumea este plecata la mare sau la munte, si nu ramanem decat noi doi de obicei.Noi suntem persoane care mereu cauta sa fie inconjurati de cei mai buni prieteni.Ne place sa organizam iesiri impreuna, sa ne distram sau chiar sa stam sa ne uitam la un film intr-o seara.Astazi insa, i-am pregatit o surpriza!Iubitul meu nu stie ca i-am organizat o iesire la picnic alaturi de ceilalti baieti dar cu siguranta ii va fi pe plac aceasta surpriza, dar problema mea cea mai mare o reprezinta la acest moment alegerea unui cadou care sa ii fie de folos.


El v-a pleca peste o luna de zile in America si imi doresc sa ia cu el ceva care sa ii aduca aminte de mine.M-am gandit initial la un tricou imprimat cu o poza de-a noastra, dar mi se pare la acest moment a fi un cadou prea copilaresc, asa ca orice lucru de acest gen a cam iesit din ecuatie.Cosmeticele si ele sunt excluse deoarece nu stiu daca are voie la bagajul de cala cu ele, sau care este limita de greutate asa ca nu ma risc.O alta varianta ar fi un ceas barbatesc pe care sa il poata purta oricand si oriunde.Desigur ca am probleme cu alegerea modelului pentru ca nu stiu ce design sa aleg, pentru ca in general ii plac toate modelele, dar de aceasta data as dori ceva mai special.In America el va fi plecat cu serviciul, dar si pentru studiu, asa ca are nevoie de un gadget cat mai versatil.M-am gandit la un model clasic, insa lucrat in asa masura incat sa nu para a fi depasit de veme, ci chiar tineresc si usor de adaptat de la o tinuta office la una casual.
Curelele din piele ii plac foarte mult, asa ca in ceea ce priveste tipul de bratara nu va fi geru de ales, insa la tipul de ceas (analog sau digital) inca mai am dubii.Cred ca ultima oara i-am luat unul digital, care este mult mai tineresc si mai potrivit pentru iesirile in club, asa ca poate voi da o sansa astazi ceasului analog care v-a merge de minune si la un costum elegant, si care nu se va demoda niciodata fiind un tip de ceas foarte popular dar si in majoritatea topurilor preferintelor barbatilor.

Un comentariu: