joi, 10 aprilie 2014

Forget about the time!

Bucura-te de viata!Desigur ca este usor sa spui asta cand nu ai mii de lucruri de facut si timp liber din belsug, insa noi cei care ne pierdem printre vrafurile de carti si documente ce ne facem?
Mi-as dori in unele zile sa ma pot trezi linistita, fara sa ma mai gandesc ca trebuie sa o iau de la capat cu aceasi rutina zilnica ce ma oboseste, si sa uit sa pun ceasul sa sune dimineata in zor sa imi spuna ca este ora de plecare.Am dimineti in care mi se intampla lucruri oribile...Ma refer la acele momente in care este weekend, esti liber de orice tip de activitate, si tu totusi te trezesti cu noaptea in cap la 5:30 si te imbraci sa pleci la facultate sau la serviciu, si nu este nimeni sa te opreasca si sa-ti spuna ca esti plecat putin cu mintea, si ca trebuie sa iti revii...Si abia cand ajungi in statie si nu este deschis la ghiseul de bilete iti dai seama ca esti nebun ca te-ai trezit duminica in zori sa prinzi autobuzul si ca esti singur in statie si nu stii ce se petrece..
Uneori rad de mine cand mi se intampla astfel de intamplari iar alteori plang.

Mi-as dori sa am un ceas care atunci cand suna, sa imi si spuna ce am de facut si unde trebuie sa merg pentru ca astfel de momente care se tot repeta ma fac sa imi dau seama cat de obosita si de agitata sunt si cate schimbari trebuie sa aduc in viata mea.Daca ar fi posibil, mi-as creea chiar eu acest ceas minune.Cred ca nici nu l-as mai da jos de la mana vreodata si l-as programa pe timp indelungat si ce mai viata as duce!

Design-ul nu v-a suferi totusi mari modificari, pentru ca in general, imi plac acele modele de ceasuri cu mecanism quartz usor masculine si robuste super chic!Acest stil mi se potriveste de minune si le gasesc de asemenea atragatoare si pline de personalitate.Accesoriile in general ar trebui sa includa si un ceas si nu doar coliere si inele, dar este doar parerea mea, insa daca acest tip de ceas ar exista, va garantez ca nu doar eu l-as purta si noaptea in somn, ci si restul lumii aflata in criza de timp...Si desigur ca ar fi ceasuri la preturi mici pentru ca stiu cat de greu este sa fii student si sa ai mereu grija banilor.Am invatat cum sa fiu responsabila insa pana sa ajung aici, greu mi-a mai fost sa rezist printre atatea tentatii.Daca stau sa ma gandesc, nu ar strica sa ii dau ceasului si o personalitate si o voce care ma puna la punct de fiecare data cand as incerca sa trisez...Este momentul sa invat sa imi respect un orar bine pus la punct, si sa ma distrez mai mult de acum inainte, insa am nevoie de putin ajutor pentru ca timpul pare a se furisa de mine si nu ar strica un gadget smecher care sa poata da inapoi timpul sa mai reusesc sa fac si eu cate una alta intre timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu