duminică, 13 aprilie 2014

Imbunatatiri!

Ce faceti dragilor?Cum ati petrecut acest weekend ploios?Eu am preferat sa raman acasa si sa ma delectez cu o farfurie plina de fructe si ceaiuri naturale pentru a preveni starile de raceala ce imi tot dau tarcoale de cand am schimbat orasul dar si ora de somn.Adevarul este ca imediat ce s-a schimbat vremea, pana si starea mea de spirit a suferit modificari si de obicei astenia de primavara nu se numara printre principalele cauze ale indispozitiilor mele...
Am cateva zile super enervante in care as dormi aproape non-stop si inspiratie zero pentru noi articole!In aceasta mini vacanta de Paste imi propusesem sa lucrez la blog, atat la aspect (am nevoie de o reorganizare a gadget-urilor) cat si la redactarea unor proiecte dar se pare ca sub nici o forma nu imi pot gasi avantul necesar...Am materiale suficiente pentru noi review-uri si postari interesante si mi-a facut cu adevarat placere sa ma pot documenta intr-unele zile cu privire la anumite produse cosmetice care mi-au intrat in rutina de ingrijire..Uneori am placerea de a descoperi produse fascinante exact cand nu m-as fi asteptat si nu le-as fi dat nici o sansa, si doresc sa va impartatesc si voua aceste noutati cat de curand!


De ceva timp ma bate gandul de a-mi cumpara un domeniu pe care sa scriu.Consider ca platforma blogspot este ok, insa are cateva mici defecte si lipsuri care imi displac, insa cel mai mult imi doresc sa am spatiul meu propriu pe internet, numele meu propriu in link si sa incep o noua "era"...
Nu sunt foarte talentata intr-ale scrisului si am fost intotdeauna constienta de acest lucru.Cred ca simplitatea, spontaneitatea si originalitatea, sunt trei elemente cheie si esentiale pentru tipul de articole pe care incerc eu sa le abordez si aici nu as avea decat mici retusuri de realizat, pentru ca in rest am avut parte de ajutor minimis din partea unor baieti care se pricep in domeniu astfel ca mi-a fost usor sa ma descurc atunci cand am considerat ca situatia ma depaseste in ceea ce priveste blogul in general...Internetul nu este chiar atat de usor precum pare.Daca stii sa il folosesti asa cum trebuie, poti deveni o persoana influenta, si poti realiza venituri interesante, chiar si cu un blog insa nu despre asta vreau sa vorbesc astazi, ci doar despre faptul ca un blog are un mare impact emotional dar si influenta asupra cititorilor.Am descoperit acest lucru atunci cand si eu am fost pusa in situatia de a avea nevoie de informatii pretioase cu privire la anumite chestii de beauty dar nu numai, si observand cat de bine organizate sunt anumite site-uri, mi-am dat seama ca asa trebuie sa fie de acum inainte si articolele mele.Sper sa imi pot imbunatati considerabil modul de a scrie pentru a va face lecturarea mai usoara dar si pentru ca informatiile sa fie mai usor accesibile pentru toate categoriile de cautari si cititori din mediul online.Daca aveti sugestii si idei interesante cu privire la acest subiect, nu ezitati sa mi le comunicati!Sunt deschisa pentru orice propunere care vine de la voi , si voi lua in seama orice sfat pentru ca imi doresc cu adevarat sa aduc schimbari in mai bine cat de curand!

3 comentarii:

  1. Si mie mi-ar placea sa trec pe domeniu dar e prea multa bataie de cap si nu am timp sa fac cercetari, cautari, etc :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Internetul este mereu surprinzator!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am trecut pe domeniu propriu, dar am facut-o prin transfer de blog pe wordpress!
    E cel mai bun zic eu!

    RăspundețiȘtergere