miercuri, 23 aprilie 2014

Let's go out..

Cat de mult imi place sa merg in drumetii!Din pacate, ultima iesire de acest gen, cu prietenii si cortul din dotare, a fost in urma cu 3 ani daca nu ma insel, pentru ca doar atunci s-a nimerit sa avem cu totii concediu in aceeasi saptamana si ne-am putut oferi o vacanta bine meritata si plina de intamplari haioase...
Anul trecut am fost doar eu si iubitul meu si am ales marea pentru o saptamana de exceptie si plina de relaxare, insa in vara acestui an voi alege cu siguranta muntele!Nu am mai fost de cativa ani la munte, si chiar imi este dor sa merg in astfel de iesiri la aer curat, fotografiind cele mai frumoase peisaje.

La mare pot spune ca activitatile sunt cam limitate.In afara de iesirile la plaja, unde stam cu orele, si cele in care descoperim orasul si cumparam diverse lucrusoare pentru casa, nu prea avem ce face.Rutina este cam la fel in fiecare zi pentru ca nici caldura nu ne imbie la prea multa miscare, ci chiar la stat degeaba cu palaria pe frunte si cu ziarul in maini pe un sezlong cat mai confortabil...
Mie imi place foarte mult sa merg pe jos si sa ma plimb.Vreau sa fiu mereu prinsa intr-o activitate care sa nu ma plictiseasca desi am si momente in care imi doresc sa petrec o zi intreaga doar stand in pat si lenevind, dar cu totii avem astfel de zile, si nu e nimic rau in asta!Important este sa stim sa ne echilibram, si sa stim ce cautam atunci cand ne organizam vacantele.Pentru aceasta vara insa am ales miscarea, si aventura, astfel ca am inceput sa rasfaoiesc printre numeroasele oferte de cazare Predeal pentru ca sa avem din timp de unde alege.Partea cea mai interesanta este ca poti intr-o astfel de statiune pe timp de vara, poti profita atat de miscare cat si de relaxare pentru ca vremea este calduroasa si se stie ca soarele de la munte te bronzeaza chiar mai bine si mai frumos si mai uniform decat cel de la mare, asa ca am bifat de pe lista un lucru pe care credeam ca il pot obtine doar la mare...Acum nu ramane decat sa ne stabilim data pe care putem pleca si pentru ca totul sa fie si mai frumos am ales sa mergem cu masina personala sa putem sa ne oprim pe drum si in alte locuri frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu