miercuri, 2 aprilie 2014

Machiajul sprancenelor

Se spune ca un chip frumos deschide multe usi in lume, si intr-un fel, sunt cam de acord cu aceasta afirmatie.Pentru o femeie este foarte important sa fie mereu pregatita pentru orice situatie si sa stie sa isi puna in evidenta trasaturile care o fac sa iasa in evidenta in mod placut, chiar daca nu este o persoana care exceleaza la capitolul frumusete.Din punctul meu de vedere, sunt o serie de mici retusuri care ne pot transforma complet imaginea, si daca stim cum sa ne organizam, cum sa ne alegem produsele potrivite si la ce mici artificii sa apelam, nici nu v-a fi nevoie sa ne incarcam tenul cu prea mult machiaj!
De exemplu, eu am o problema cu sprancenele de cand ma stiu.Sunt cu mult prea subtiri, au numeroase goluri si cresc fara nici o forma anume.Cu alte cuvinte, sunt oribile!Fara ajutorul cosmeticienei nu cred ca as putea arata decent deoarece nici nu stiu sa mi le stilizez singura, insa de ceva timp mi-am propus sa am grija sa fiu si eu mai atenta la modul in care aceasta mi le penseaza si mi le aranjeaza ca doar nu o fi chiar atat de greu..Desigur ca o forma care sa incadreze perfect privirea si chipul joaca unul dintre cele mai importante roluri, insa si machiajul acestora poate fi un criteriu important.

Fardurile pentru machiajul sprancenelor le-am descoperit chiar recent.Am primit din partea cuiva o trusa destinata accentuarii nuantei sprancenelor insa la inceput nu stiam cat de mult ma vor ajuta pe mine astfel ca am lasat-o uitata intr-un dulapior pana cand i-a venit randul....Va dati seama ca a fost un soc sa vad ca o astfel de trusa mi-a ascuns din 2-3 miscari toate imperfectiunile pe care le aveam si cum mi-a putut oferi o culoare intensa si definire sprancenelor...Din acea zi, trusa de farduri pentru machiajul si intretinerea sprancenelor nu imi lipseste din geanta de make-up!

Consider ca niste sprancene frumoase pot completa look-ul oricand.Daca sunt corect pensate si aranjate, pot aduce un strop de dramatism machiajului, eleganta sau daca nu, il pot distruge.Desigur ca pentru toate acestea nu este nevoie decat sa respectam cativa pasi simpli precum ar fi, aplicarea de uleiuri naturale (precum ricinul de exemplu) sau vaselina pentru a le oferi un suport de crestere si pentru a hidrata firele de par, o periere inspre sus a firelor sprancenare alaturi de o pensare corecta urmata de colorarea cu diferite farduri cerate sau creioane pentru accentuarea acestora si umplerea spatiilor goale.Dar sa nu uitam si de gelurile pentru sprancene care au rolul de scoate foarte frumos in evidenta naturaletea si forma frumoasa a acestora.Gelul se aplica de obicei cu mare usurinta fiind prevazut cu o perie asemanatoare cu cea a unui rimel astfel ca nu v-a fi deloc greu sa va oferiti in cateva secunde un machiaj perfect.Acum ca am descoperit cat de important este sa am sprancene frumos conturate si cat de bine imi scoate in evidenta anumite trasaturi ale chipului, nici nu ma mai gandesc sa renunt la fardurile pentru machiajul lor.Consider ca o femeie care se respecta si care isi doreste sa fie o aparitie incantatoare oriunde ar merge, va avea in vedere faptul ca un machiaj poate fi inutil daca sprancenele nu iti incadreaza corect ochii si sunt intr-o forma nepotrivita.Atunci cand cumparati produse de machiaj, nu evitati si o trusa pentru conturarea si definirea sprancenelor.Sunt sigura ca puteti realiza si acasa o forma perfecta deoarece astazi diferite firme producatoare de farduri pun la dispozitie si o serie de sabloane cu diferite modele pentru a veni in ajutor persoanelor care isi doresc o definire si o pensare cat mai corect realizata.

Va doresc sa fiti frumoase dragile mele!Astept sa imi spuneti care sunt produsele pe care le folositi voi pentru conturarea sprancenelor si de unde vi le achitionati.Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu