sâmbătă, 12 aprilie 2014

My life lately..

Fetelor, voi cum faceti fata tuturor treburilor din viata voastra?Am de ceva timp niste zile in care simt efectiv ca nu mai fac fata tuturor problemelor din jurul meu si nici activitatilor pe care le am de indeplinit.Si cand mai am si ultimatum si treburi casnice plus multa materie de invatat la facultate, e teroare!


S-au schimbat cateva lucruri in viata mea de curand.Cred ca o data cu venirea primaverii, si eu m-am schimbat.Am avut parte atat de intamplari frumoase in zilele ce au trecut cat si altele mai putin placute, dar nu m-am lasat doborata insa am momente in care simt ca mi-ar trebui mai mult de doua maini ca sa pot multumi pe toate persoanele dragi de langa mine si am obosit...Nu stiu in ce parte sa mai ma impart pentru ca nu mai suport sa aud peste tot ca nimeni nu este multumit, si nu de munca mea, ci de ce li se intampla.Oare de ce oamenii nu stiu sa aprecieze ceea ce au si intotdeauna aspira la lucrurile altora?Nu spun ca nu am avut si eu momentele mele mai putin bune in care mi-am dorit altceva si am gandit ca unii nu merita ce au, insa mi-am dat seama ca nu cele materiale conteaza.Cel putin pentru mine, linistea mea sufleteasca si pacea sunt cele mai importante acum.Munca mea a inceput sa fie rasplatita, si chiar mai mult decat m-as fi asteptat.De ce va spun asta?Pentru ca saptamana trecuta, am primit o surpriza care efectiv m-a lasat cu gura deschisa cum se zice.
Am primit un cadou minunat as putea zice, care s-a nimerit la fix deoarece chiar treceam printr-un moment foarte greu din viata mea, si cand era cat pe ce sa ma conving ca nimic bun nu mi se mai poate intampla, cei de la Zara si PR People s-au gandit sa imi ofere posibilitatea de a ma transforma din cap pana in picioare pentru a incepe aceasta primavara minunata sub o alta forma, cu o alta imagine.

Niciodata nu m-am un blogger mare cu o mare influenta in Social Media, ci chiar unul mediocru.Am incercat constant sa imi imbunatatesc tehnica de scris cat si blogul pentru a fi pe placul publicului insa pe masura ce schimbarile tot veneau, imi dadeam seama ca defapt, eu sunt altfel si ca nu imi place sa schimb nimic.

Cred ca fiecare blogger are un stil aparte si ca acesta daca este bine pus in evidenta, v-a putea fi de succes pe toate planurile daca isi doreste.Dovada ca eu nu sunt doar un blogger mediocru, intr-un colt uitat al internetului este aceasta ocazie de a incerca in exclusivitate produsele Zara.Am descoperit alaturi de alti bloggeri colegi noul site romanesc Zara pentru comenzi online si am fost extrem de incantata de acest lucru!

Am putut sa shopping-uiesc de aceasta data fara sa ma simt vinovata ca voi ramane fara bani de buzunar pentru o luna de zile, si am profitat de voucher cadou pentru a cumpara cateva piese vestimentare basic as spune, atat pentru mine cat si pentru prietenul meu.Imi place sa impart asa ca nu l-am putut lasa asa fara nimic de la Zara, si nici la ultima comanda Aoro nu l-am lasat deoparte dar despre asta voi vorbi alta data cand voi face si o prezentare a noutatilor din dulapiorul meu.

Astazi mi-am propus sa stau linistita in patul meu cald de acasa (am parasit agitatia din Iasi pentru 2 saptamani de vacanta) si sa imi pun la punct toate treburile ce au legatura cu blogul pentru ca am cam ramas in urma.Cumparaturile de pe site-ul online Zara vor aparea curand pe blog si sper sa tina vremea cu mine sa pot realiza si un outfit pentru voi, insa tot ce va pot spune inca de pe acum este faptul ca imi plac produsele si sunt multumita de materialele din care sunt confectionate.
Sunt foarte fericita ca desi credeam ca sunt micuta, sunt un om mare!Sunt sigura ca toata activitatea mea din mediul online nu a fost in van si abia acum imi dau seama de acest lucru, cand vad ca munca mea este rasplatita cu cele mai frumoase cadouri si ca desi nu scriu atat de des precum imi doresc eu, vizitele voastre sunt inregistrate si imi arata cat de mult inseamna Enchanted Ana pentru voi.

Va doresc un weekend frumos si plin de soare dragile mele!Sper sa fiti si voi la fel de fericite ca si mine si daca nu, aduceti-va aminte ca nimic din lumea asta nu va poate dobori niciodata daca nu permiteti!Fiti puternice, mereu cu fruntea sus si ganditi pozitivi!

4 comentarii:

  1. Lovely Zara necklace!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  2. It's such a beautiful pearl necklace
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Te subapreciezi, ar trebui sa fii mai sigura pe munca ta, ca este clar ca ai muncit serios sa ajungi aici! Cat despre timp, e o mare provocare sa il stapanesti! Ai sa vezi ca nu ai experimentat inca toate provocarile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa vad ce ti-ai cumparat si nu renunta asa usor, cu totii avem momente in care vrem sa renuntam la tot, insa mergem mai departe :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere