miercuri, 23 aprilie 2014

New in my closet...

Sunt atat de fericita ca a venit in sfarsit primavara!Aproape ca imi pierdusem orice speranta de imbunare a vremii pentru urmatoarele zile, dar nu stiu cum s-a nimerit ca o data cu iesirea soarelui pe cer, si alte bucurii mi-au incantat sufletul dar si privirea... Cele doua produse de la Victoria's Secret imi incanta si acum simturile cu aromele lor super dulci si delicate, si pentru ca rasfatul sa fie complet, mi-am innoit garderoba!Am primit in sfarsit cateva rochite de la Sheinside pe care le asteptam cu nerabdare, si le ador!


Mi-am ales o rochita pentru iesirile din club, cu paiete albe, care are spatele gol si se poate combina cu usurinta cu o pereche de botine negre inalte, si un sacou sau o jacheta simpla pentru un look foarte glam si sparkly!Rochita este foarte atent lucrata, paietele bine prinse, iar materialul pe care se afla paietele, este dublat sa zic asa, astfel ca nu simt nici un moment pe piele vreun disconfort provocat de ata ce leaga paietele de material.

Cea de a doua rochita este mult mai feminina si dulce.Cred ca ati mai vazut-o si la alte bloggerite, pentru ca este foarte populara prin magazinele chinezesti si eu o ador!Am prins-o la reducere la doar 13 dolari, si nu am ezitat nici o secunda cand am luat-o!Este foarte finuta, copilareasca si realizata din materiale foarte fluide, care abia le simti!Cordonul din talie este detasabil, este auriu insa eu prefer sa nu il port pentru ca nu consider ca se prea potriveste cu rochia in general...In partea de sus prezinta un guleras foarte simpatic pe care sunt cusute din material de chiffon forme de fluturasi, la capat imprejmuiti de paiete aurii, iar partea de jos este verde, dintr-un material usor creponat.Am imbracat-o ieri si toata lumea a admirat-o spunand ca parca as fi TimkerBell :)

Sunt foarte bucuroasa ca mi-am putut mari colectia de rochite din sifonier si ca pot profita de creditul strans de la Sheinside intr-un mod atat de placut.Am mai ochit alte cateva accesorii foarte frumoase pe site, insa in acest moment am consumat absolut toate punctele stranse pe 2 bluzite si inca o rochie rosie care sunt pe drum si cred ca in aceasta saptamana vor si ajunge.

Pana atunci insa, va astept comentariile si sper sa-mi spuneti ce v-a adus voua Iepurasul de Paste si cum v-ati distrat in aceste zile!Maine am programare la coafor si abia astept sa ma tund pentru ca parul meu a ajuns sa depaseasca soldurile si deja mi se pare cu mult prea greu de stapanit si de coafat intr-o astfel de lungime...
Pupici!

3 comentarii:

  1. De unde ai cumparat produsele VS? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute rochitele, sa le porti cu placere! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cat de frumoase sunt rochitele! Imbraca-le, Ana, poarta-le cu incredere in tine, vor iesi poze foarte frumoase! Sa le porti sanatoasa!

    Iepurasul...pai, iubire, liniste, voie buna! :)
    Da, e indicat sa scurtezi parul daca e atat de lung, te vei simti mai bine!

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere