luni, 14 aprilie 2014

Noutati in dulapul meu..

Buna dragile mele!Astazi continui seria de articole in care va prezint cele mai noi produse cosmetice si haine care au ajuns la mine, cu o superba camasa din chiffon de la Sheinside si un colier statement de la Choies.


Am urmarit camasutele in ultima perioada pe mai toate site-urile pentru csunt foarte lejere dar si pentru ca se potrivesc mai bine stilului vestimentar pe care eu il abordez la facultate.Aceasta insa mi se pare foarte jucausa, iar imprimeul este simpatic.In imaginea de pe site nu parea a fi chiar atat de "imbulinata" insa nu ma deranjeaza acest aspect, pentru ca este croita foarte frumos, astfel ca se aseaza ok pe corp.O pot cu o pereche de jeansi negri simpli, ori inauntrul pantalonilor ori afara, in functie de starea mea de spirit. Ce m-a uitat de data aceasta la Sheinside a fost rapiditatea primirii coletului.Au durat aproximativ 8 zile pana acum avut coletul direct acasa la mine, si sper din suflet ca aceasta sa nu fie doar o intamplare fericita si sa fie modalitatea de transport si livrare cea mai des folosita de ei.


Si acesta este colierul care mi-a facut mii de nervi...Dupa ce ca a fost greu procesat, a mai si avut o intarziere de o luna si 2 saptamani pana sa ajunga la mine...si parca nu era de ajuns, a mai fost si la vama!Am avut noroc de faptul ca este ieftin si nu a trebuit sa platesc tva, pentru ca zau ca acolo avea sa ramana daca se intampla ceva de genul...In rest, pot spune ca este ok.Combinatia de culori pare interesanta, si sunt foarte bine lipite pietrele de suport, insa ce ma deranjeaza in mod special este lantul de care atarna.Ma zgarie pe piele datorita faptului ca este greu, dar si pentru ca este realizat dintr-un plastic foarte prost! Imi place cum arata, si este interesant,Chiar imi place sa il port, desi este foarte masiv, si imi raneste zona gatului, insa pentru o seara merita chinul!A fost foarte apreciat de colegele mele si toate si-l doresc.

Ce spuneti fetelor de cele doua produse pe care le-am primit?Va plac?
Va doresc o seara frumoasa doamnelor!Pupici!

8 comentarii:

  1. Ana, cat pe ce sa spun ca nu-mi mai place colierul, desi ma incantase cand l-am vazut! Insa exista solutii: poarta-l peste o camasa, pe sub gulerul acesteia mai exact! Ar arata super si peste denim! :D
    Camasuta e finuta si funny!

    Frumoase alegeri, draga mea!
    Sa le porti sanatoasa!

    Pupicei!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Ilda ca doatlr in acest fel pot sa il port pentru ca altfel as face rani.Problema este din cauza plasticului prost lucrat si neslefuit corect pe margini.

      Multumesc si multi pupici si tie draga mea :D

      Ștergere
  2. Să te bucuri de ele, Ana! ♥
    Colierul e tare frumos, păcat că îţi crează atâtea neplăceri... Dar, totuşi, încearcă să-l porţi peste ceva, aşa cum spune şi Ilda, poate e mai bine :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Asa voi face de acum ;)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Mie colierul imi place tare mult, nu am avut probleme pana acuma sa ma zgarie, insa incearca sa il porti peste o bluza...si legat de colete eu numai ghinion am, toata lumea spune ca le ajunge repede numai mie imi proceseaza jumatate de luna mai ia intre o luna si doua sa ajunga sau in cazul curierilor chiar o luna :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am avut eu ghinionul de a comanda unul prost lucrat...cat despre durata comenzilor si procesarea acestora te inteleg perfect pentru ca si eu mai patesc asta :(

      Ștergere
  4. Colierul este foarte frumos!
    Eu nu am avut probleme cu intarzierea coletelor, toate comenzile s-au incheiat asa cum trebuia :D\

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Florina!
      Ma bucur mult ca tie ti-au ajuns la timp comenzile...sper sa se indrepte de acum treburile si sa fie ok pentr u toata lumea.. :D

      Ștergere