vineri, 25 aprilie 2014

Pofta de shopping

Dragile mele, site-ul despre care va voi vorbi astazi nu este o noutate pentru voi.Multe alte colege de blogging au mai scris despre el, insa eu abia astazi am avut oportunitatea de a-l deschide si de a sta la cercetat produsele pe care ni le pune la dispozitie pentru cumparaturi.
Stiti deja ca dupa atata timp, magazinele chinezesti mi-au devenit preferate cand vine vorba de shopping intelingent datorita preturilor super mici pe care le au, dar si faptului ca ofera si transport gratuit in ciuda distantei care ne separa!Lovelyshoes.net abia acum m-a tentat atat de tare incat sa imi pun din nou economiile la bataie, si spuneti si voi, cum sa nu o fac daca toate hainutele sunt atat de dragute iar pantofii si mai si?


Ce parere avei fetelor de aceste sandalute?Nu-i asa ca sunt superbe?Pe mie m-a atras imediat culoarea lor acest albastru ciel foarte dragut si unic.Cred ca si modelul este foarte usor de purtat datorita faptului ca tocul nu este foarte inalt si baretele sunt comode si simple.
Am gasit insa mult mai multe modele frumoase pe site insa doar la acestea m-am oprit in mod special deoarece in sifonierul meu, sandalele si botinele lipsesc aproape cu desavarsire din cauza ca ma inteleg foarte greu cu ele..am piciorul foarte ingust si am probleme cu ele, pentru ca imi aluneca piciorul in fata aratand foarte inestetic rezultatul...Insa nu ma dau batuta!Sunt sigura ca voi gasi in curand o pereche superba care se va aseza frumos pe picior si care va completa orice tinuta pe care o voi aborda.

P.S.: Care sunt preferatele voastre>

6 comentarii:

  1. Those floral heels are fab
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. I want those brown boots!
    effortlesslady.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Love your amazing blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. zapraszam do mnie http://moj-moment-pr.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place rochita cu volane..te pup:*

    RăspundețiȘtergere