duminică, 13 aprilie 2014

Romwe Shopping

In aceasta saptamana mi-au ajuns vreo 3 comenzi acasa si eram in culmea fericirii ca in sfarsit am scapat de posta vamala.Ultimele colete de la Romwe si Sheinside au venit direct la poarta aduse de postarita si ma mira acest lucru pentru ca in urma cu doua saptamani un colier cu o valoare sub 10$ a venit la vama.V-am mai spus deja cat de mult urasc acest tip de posta deoarece mai mereu m-au pus sa platesc tva desi am dus de fiecare data dovada ca aceste produse au fost primite gratis in urma colaborarii noastre sau a punctelor pe care le-am strans in urma programelor bonus de pe site-urile in cauza, si va spun ca nu a fost o suma chiar mica de platit la o comanda..


Aceasta camasuta mi-e foarte draga!Este realizata dintr-un material vaporos, chiffon as zice, moale care se aseaza foarte frumos pe corp.Cred ca am luat-o la reducere pentru ca nu mai stiu cu exactitate care i-a fost pretul.In ultimul timp Romwe m-a cam dezamagit la capitolul oferte.Nu mi s-au parut a fi deloc interesante noile reduceri si nici produsele de pe site nu mi se potrivesc ca si stil vestimentar asa ca a fost o minune faptul ca m-am putut opri la o camasuta fara sa stramb prea mult din nas.Adevarul este ca in general camasutele imi sunt foarte dragi si imi place sa le port pe timp de vara pentru ca nu mi se lipesc de piele si lasa aerul sa circule liber astfel ca nu transpir deloc.Imi place sa o port cu o pereche de jeansi negri in acest moment si doar atat.Cred ca are o culoare interesanta.Nu foarte simpatica pentru unii dar mie imi place.

Zilele urmatoare va voi arata ce alte cumparaturi am mai facut dar si ce alte colete am mai primit.Am reusit ca in acest an sa imi bifez cateva dorinte de pe lista de dorinte intr-un timp foarte scurt si sunt foarte fericita.

Dar voi dragilor, ce v-ati cumparat recent?

Un comentariu:

  1. Este foarte draguta camasuta :) Eu recent mi-am luat o rochita de la ei. Nici mie nu prea imi plac produsele care le au la reduceri.
    Eu sincer nu am platit niciodata vama :)

    RăspundețiȘtergere