joi, 3 aprilie 2014

Schimbari de primavara

Fii femeia care mereu ti-ai dorit sa fii!Asa mi-a spus mama inca de cand eram micuta, insa pe atunci nu pricepeam cu adevarat cuvintele ei, asa ca ii spuneam ca voi fi doar mare si frumoasa...Abia pe la varsta adolescentei am aflat ce inseamna sa fii o femeie puternica, una care indiferent de cum arata, este o prezenta vie si care ramane intiparita in memoria tuturor.Desigur ca nu trebuie sa ne neglijam aspectul fizic.Eu de felul meu sunt mai micuta si mai sensibila, astfel ca uneori mi-a fost greu sa ma adaptez diferitelor schimbari, dar niciodata nu m-am dat batuta.Problema a fost atunci cand a trebuit sa ies in evidenta si nu am putut sa o fac asa cum trebuie.Nu stiu cum se face dar de fiecare data am ales numai haine terne si incaltaminte fara toc ce ma facea sa par si mai mica decat eram in realitate, pentru ca nu prea aveam de unde sa strang sfaturi utile pentru partea de fashion dar nici interesul nu mi-l dadeam.Acum lucrurile stau altfel pentru ca m-am ambitionat si mi-am pus ordine in viata personala dar si in cea profesionala.Am invatat codul culorilor si mi-am dat interesul de fiecare data cand a trebuit sa imi innoiesc garderoba de la un capat la altul, astfel ca astazi detin doar piese vestimentare care mi se potrivesc si imi pun in evidenta toate atuurile.

Acum ca sarbatorile pascale se apropie, se cer cumparaturi noi!Ca in orice primavara, curatenia din casa se continua si in dulapul cu vechituri si nici nu vreti sa stiti cate si mai cate haine au trebuit inlocuite pentru ca erau vechi fie mi-au ramas mici.Iar la capitolul incaltari nu mai spun!Toate tocurile la pantofi imi sunt tocite de atata purtat, asa ca m-am decis!Luna aceasta voi cumpara mai multe perechi de sandale dama fashion si din piele care sa imi provoace bataturi, deoarece voi avea cateva drumetii de realizat...De obicei prefer talpa ortopedica pentru pantofii cu toc pentru a merge mai usor, insa din cand in cand se mai cer si cateva sacrificii!

Daca ar fi dupa mine, m-as incalta chiar de la categoria de pantofi sport copii!Stiu suna ciudat, insa port numarul 35 la picior si imi este foarte greu uneori sa imi gasesc ceva pe marimea mea, si nu de multe ori a fost necesar sa arunc cate o privire si la acest sector dedicat piticilor,si chiar mi-am gasit cate ceva!In general adidasi si balerini mai sport dar uper ok ca si pret si aspect.Si pentru acele zile in care imi doresc un strop de culoare, sau poate doar un look mai fashion desavarsit, aleg un model de dresuri super interesant pe care nimeni nu il mai are!Nu stiu daca v-am mai spus, insa eu ador sa port ciorapi din acestia si mereu caut sa gasesc la oferte de pret dresuri dama pentru ocazii mai speciale, care necesita niste detalii mai aparte..Iar toate aceste cumparaturi se desfasoara online desigur!Timpul nu imi mai permite sa zabovesc prin magazine asa ca un simplu click, un telefon si comanda este la mine in scurt timp!

2 comentarii:

  1. Tagged you for a blogger award, check out the post!

    http://krys-gloss.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi spui. Eu am 34 :)))))) Eu de cele mai multe ori imi iau din magazinele de incaltaminte pentru copii. Extrem de rar imi gasesc la adulti numarul asta si in 90% din cazuri au niste tocuri ametitoare si deloc comode sau practice.

    RăspundețiȘtergere