miercuri, 16 aprilie 2014

Secretul feminitatii si al senzualitatii...

Imi place sa fiu cocheta.Petrec in fiecare zi cel putin o ora aranjandu-ma si nu o fac pentru a impresiona pe cei din jur, ci pentru ca asa ma simt eu bine, si pentru ca imi place sa am grija sa mine in orice moment al zilei.Fie ca este vorba de un simplu machiaj, sau de alegerea unui outfit simpatic, acest timp pe care il dedic mie este foarte important, insa pasul din tot acest ritual care ma incanta cel mai mult este alegerea lotiunii si a parfumului pe care il voi purta pe parcursul acelei zile...

Au fost perioade in care saream peste pasul acesta al aplicatii unei creme pe pielea corpului pentru ca fie uitam, fie nu aveam dispozitia necesara, insa de mai bine de 4 saptamani sunt constiincioasa si dupa fiecare dus, ma rasfat cu cel mai fin si dulce lapte de corp pe care il am in dulapior...

In urma cu 2 saptamani am pus de o noua comanda Aoro.Am avut cativa banuti pusi la dispozitie pentru o comanda mai generoasa asa ca dupa ce m-am tot invartit pe site gandindu-ma ce sa aleg, mi-am adus aminte intr-un sfarsit de articolul in care va ziceam ca imi doresc enorm de mult produse de la Victoria's Secret si am zis sa dau o cautare sa vad daca au firma disponibila pentru comenzi si...surpriza!


Am avut placerea de a descoperi atat ape de toaleta cat si parfumuri pretioase de la Victoria's Secret pe Aoro asa ca am profitat si mi-am luat urmatoarele pentru inceput: laptele de corp Sensual Blush si Spray pentru corp True Escape


Sincer va spun ca cele doua produse destinate ingrijirii corpului sunt divine!Le ador, si am de gand sa le folosesc pana la epuizare!Inca de cand am deschis pachetul m-am indreptat pentru prima oara spre ele, si abia daca le puteam lasa din maini pentru ca imediat le-am si luat la incercat.
Laptele de corp este foarte fin, placut la consistenta, si are un parfum subtil.Initial am crezut ca nu v-a realiza o treaba extraordinara si ca nu v-a excela la capitolul rezistenta.Mai toate review-urile de pe internet cu privire la produsele Victoria's Secret au fost benefice, si au mare dreptate!

Pielea este invaluita intr-o aroma delicioasa fructat-florala, de lotus roz usor pudrat si dulceag.Este un lapte de corp hranitor, care se absoarbe cu usurinta in piele, si nu stiu daca mi se pare mie, insa cred ca lasa un usor efect satinat pe piele cu tente rozii dar nu am reusit sa gasesc astfel de particule in compozitia laptelui din cauza luminii proaste.Imediat ce va aparea soarele pe cer voi investiga acest aspect si va voi spune concret daca este sau nu satinat.

Si totusi, ce imi place atat de mult la acest produs?!Intensitatea parfumului!Va spuneam mai sus ca la prima "mirosire" treburile nu pareau foarte clare, dar o data ajuns pe piele...un rasfat olfactiv demn de o regina!Aproape ca nu mai am nevoie de parfum atunci cand o aplic pentru ca este atat de puternic aromata incat orice altceva adaugat v-a devenit greu de suportat...
Dar vai, spray-ul de corp!O minune!Impreuna fac un duo de exceptie si nici nu va imaginati cat de bine ies in evidenta aromele!Desi spray-ul contine o combinatie intre Iasomie si Pomelo citrata si fresh, cele doua produse aproape ca se completeaza si formeaza un buchet olfactiv de senzatie!

La fel ca si laptele de corp, True Escape are o aroma foarte placuta, potrivita pentru orice sezon, insa cred ca pentru primavara-vara este perfect datorita parfumului sau racoritor.
Sunt foarte multumita de cele doue produse de la Victoria's Secret!Pana si ambalajul arata super elegant.Laptele de corp este prevazut la capacel cu un sistem de dozare eficace, iar spray-ul detine un pulverizator clasic, recipientele frumos invelite in cele mai senzuale "hainute" cu descriere aurita si frumos aranjata...Aromele insa pot spune ca le-am ales cu sufletul, pentru ca nu stiam cum se vor prezenta nici unul din ele, si se pare ca am facut o alegere foarte buna pentru ca mi se potrivesc si simt ca ma completeaza.De cand am inceput sa le folosesc aproape ca am uitat de preferatul meu Serpentine care si el are un loc special in inima mea...Cu siguranta le voi exploata la maximul pentru ca sunt minunate!
Daca mai aveti inca dubii cu privire la calitatea produselor VIctoria's Secret va spun ca nu aveti de ce!Eu deja mi-am facut o idee asupra lor si pe urmatorul wishlist se afla alte doua arome noi pentru a face un intreg stoc de parfumuri placute pentru aceasta vara...

10 comentarii:

  1. e bine de stiut, demult imi doresc sa incerc.pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca v-a placut review-ul meu doamna Stella! :)

      Ștergere
  2. pff.. deja visez la vara, la soare, la mare, :))

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine tot acolo ma duc cu gandul aceste doua produse...
      Pupici! :)

      Ștergere
  3. si eu mi-am propus sa-mi iau o lotiune pentru ca am fost foarte multumita de crema pentru corp si maini ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca ne-a placut amandurora aceasta firma :)
      Pupici!

      Ștergere
  4. Imi place cum le-ai prezentat le fac pe fiecare tentante :)
    Paste fericit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!
      Incerc de fiecare data cand scriu un review sa fiu cat mai sincera si atunci cand produsul imi place, sa ii ofer atentia cuvenita pentru a-l scoate in evidenta.
      Pupici!

      Ștergere