vineri, 11 aprilie 2014

Shopping-ul online este pentru toti!

Daca ar exista pe pamant, raiul pentru o femeie s-ar putea defini in doar cateva cuvinte astfel: un magazin online care sa le aiba pe toate...Care dintre noi nu si-ar dori un astfel de portal in care sa-si gaseasca absolut toate produsele de care are nevoie dar si mai multe decat atat?Si aici nu ma refer la produse alimentare si ci la altfel de bunatati...Pantofi balerini, camasute, rochite si cate si mai cate pentru a realiza intr-o singura sedinta de shopping, o intreaga tinuta, sau mai bine zis, multe si felurite outfit-uri cat pentru o saptamana!

Ar fi prapad in portofel daca un astfel de loc ar exista pentru ca eu personal nu as sti cum sa ma opresc din cumparat!Cand locuiam in Belgia, am avut un astfel de site pus la dispozitie si greu mi-a mai fost sa ma opresc deoarece toate cumparaturile initial incepeau cu cele necesare pentru casa, gen produse de curatat, si alte mici chestii din aceasta sfera, insa in momentul in care au decis sa se extinda si spre alte arii am zis ca pana aici mi-a fost...Intr-o singura zi am reusit sa imi dobor recordul personal la cumparaturi online insa nu imi pare rau deoarece multe dintre lucrurile comandate sunt de calitate, si care le am si acum si nu prezinta semne de uzura.Ma bucur ca si la noi companiile au luat o astfeld e atitudine si ca au decis ca este momentul sa abordeze si alte tipuri de servicii.Consider ca pentru o femeie moderna, un astfel de magazin online unde iti poti gasi cosmetice TinaR si o gama completa de produse care sa iti usureze munca.In zilele noastre, timpul a devenit un adevarat dusman, astfel ca nu ne mai putem bucura de shopping asa cum o faceam inainte.Un astfel de magazin online universal unde ne putem imbunatati aspectul fizic din cap pana in picioare este bine venit oricand.Nu doar ca este mai usor sa iti alcatuiesc tinutele pentru serviciu sau plimbari, insa poti oricand sa te inspiri din propunerile profesionistilor si poti alege pentru cei din viata ta cadouri minunate.Barbatii sunt pretentiosi de fel si atunci cand se anunta o zi aniversara sau onomastica, cu greu ii poti multumi..Cu ei trebuie sa ai rabdare si daca este posibil, chiar sa ii lasa sa isi aleaga singuri cadoul daca nu vrei sa o dai in bara insa nu este chiar frumos pentru ca se vor simti stanjeniti cand vor afla care este planul tau, asa ca sfatul meu pentru voi este sa aruncati cu ochi pe categoria de incaltaminte barbati impreuna cu ei si cand aveti ocazia, sa le cumparati produsul care le-a atras atentia fara ca ei sa stie.Vor fi foarte bucurosi cand vor vedea ca ai tinut cont de sugestiile lor si ca stilul lor vestimentar poate fi cu usurinta completat cu piese care le sunt pe plac..

3 comentarii:

  1. I am a online shopping addict
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. nice

    N@NY

    - A Little retail therapy goes a long way , come comment on my new post

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    RăspundețiȘtergere