miercuri, 23 aprilie 2014

Tu la ce seriale te uiti?

Ce faceti dragilor?Cum ati petrecut aceste zile de vacanta?Eu sincer va spun ca imediat cum prind zile libere, ma si duc acasa la parintii mei si ma odihnesc asa cum merit!Cred ca doar aici la mama si la tata ma pot simti cu adevarat linistita, si din acest motiv toate vacantele prefer sa le petrec in sanul familiei, departe de agitatia orasului, desi am si eu momentele mele cand mai prefer sa stau intr-un club sau cu fetele, dar imediat imi schimb parerea pentru ca stiu ca apoi voi plange la propriu pentru ca nu am stiut sa profit de orele de somn din belsug!

Astazi fiind sarbatoare, iarasi am un program lejer.Mi-am facut recent calculatorul pentru ca mergea oribil de greu si avea si multe erori in program, asa ca am ramas fara nimic in el.Materialele pentru blog am reusit sa le salvez pe cardul de la telefon, insa filmele si toate serialele mele dragi au disparut...
Chiar inainte de a venit aici la parintii mei, primisem o recomandare de serial.Eu nu sunt foarte preocupata de genul SF si nici de cele politiste, dar prietenul care mi-a oferit acest serial mi-a spus ca imi va placea mult si ca sigur voi dori sa ma uit in continuare la el chiar daca titlu nu ma atrage la prima ascultare, si a avut dreptate!Este vorba de serialul The Walking Dead pe care si fratele meu il urmareste de luni bune, insa eu nu i-am acordat atentie fiind mai mult preocupata cu Game of Thrones si Anantomia lui Grey, seriale de suflet de altfel!Dar daca tot aveam timp de pierdut asa pe nimicuri (ca doar merit!) am zis ca hai sa il incerc, si nici nu va dati seama cat de acaparata am fost de el inca de la primul episod!Internetul mi-a mers foarte bine in primele 2 zile acasa la mama, apoi a picat, si cand si-a revenit, a mers ca un melc, si nu glumesc...

Abia puteam sa descarc o poza de pe weheartit, asa ca am iesit in curte sa fur putin de la un vecin, si pentru ca nici asa nu puteam sa descarc mare lucru, am zis ca hai sa ma uit pe filme subtitrate ca daca tot nu m-am gandit sa descarc tot sezonul la serial, macar sa ma uit online la el macar atat cat pot.Si va dati seama ca nu m-am uitat doar la un episod, ci la vreo 5 asa unul dupa altul, si uitasem de foame si de sete, pana cand a venit mama sa ma caute prin curte si m-a zarit pe scaun pitita dupa un colt unde era semnalul mai bun si mi-a spus ca e ora mesei...
Cred ca fiecare dintre noi avem astlfel de preferinte cand este vorba de seriale, care ne fac sa petrecem ore in sir uitandu-ne la ele, si uitam efectiv de alte lucruri.Astept sa imi spuneti dragilor care sunt titlurile voastre preferate, pentru ca orice sugestie este bine venita, mai ales acum cand sesiunea mea este pe terminate si voi avea timp in care sa ma plictisesc si chiar si mai mult de atat...

2 comentarii:

  1. Momentant sunt incantata de Games of thrones si Vikings, TVD a inceput sa ma plictiseasca

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Modern Family, Reign, Big bang theory, Walking Dead, Parenthood, Game of Thrones, 2 broke girls, and the utimate favourite, care e mai mult emisiune dar nah :P Top Gear...si sunt sigura ca am uitat vreo 3....a da, Grey's Anatomy

    RăspundețiȘtergere