miercuri, 30 aprilie 2014

Un parfum ca o declaratie de dragoste..

Rar mi se intampla sa imi gasesc produse carora sa le devin fidela ani la rand.Nici in cazul cremelor pentru fata nu imi pastrez fidelitatea catre o singura marca deoarece imi place sa descopar mereu si mereu alte noi game, sa imi descopar aliati si la preturi mai mici, chiar daca tenul meu este capricios ca si mine de altfel!
Ma plictisesc foarte repede de lucrurile pe care le am, insa daca ar fi sa imi spuneti care este acel ceva, de care nu m-as putea desparti vreodata, clar as spune ca parfumul este acela!
Pasiunea mea pentru aromele fresh, florale si fructate, a luat nastere prin copilarie, cand am facut pentru prima oara cunostinta cu un parfum de-al mamei mele, pentru care dezvoltasem o adevarata pasiune pe care si astazi o pastrez cu aceeasi intensitate!Nu as fi crezut vreodata ca eu, fetita baietoasa, care fugea de rujuri, farduri si cosmetice, aveam sa ma indragostesc atat de tare de un parfum atat de elegant si de feminin, si ca imi va fi alaturi in cele mai importante momente din viata mea...

Cu greu imi gasesc parfumuri care sa imi fie pe plac.Nu sunt mofturoasa, insa stiu cu exactitate care sunt aromele care imi plac si pe care le agreez.De exemplu, cele marine, foarte proaspete ma incanta cel mai mult, indiferent de sezon, iar pe cele orientale foarte dulci le tolerez foarte greu.
Consider ca cele din urma sunt mult prea sofisticate si pretentioase.Pretioase as zice chiar!

De Paste insa, mi-am ales sa fiu altfel!Iepurasul mi-a facut o surpriza de neuitat, lasandu-mi in cosuletul cu bunatati si dulciuri, parfumul copilariei mele ce mi-a rascolit mii si mii de amintiri frumoase si emotia primei mele intalniri amoroase...
Am tresarit de bucurie la prima aplicare, si nu mi-a venit a crede ca el, cel dintai iubit al meu, si viitor sot, inca imi stie preferintele, dar si micile secrete.Nici pana acum nu stiu de unde a aflat ca Revlon Charlie Red a fost parfumul pe care l-am descoperit atunci in sifonierul mamei si care mi-a schimbat pe loc perceptia despre frumusete si feminitatem iar asta se intampla in vara anului 1999!
Ca de obicei, ii place sa ma surprinda cu mici gesturi ce imi salta inima de bucurie si ma face sa ma simt cu adevarat iubita si apreciata..

Charlie Red este parfumul care te transforma!Nici o alta aroma de parfum nu se compara cu acesta, si nici nu are egal pentru mine!Revlon a reusit sa transpuna intr-o sticluta simpla si fara prea multe detalii, esenta feminitatii, ce te transforma inca de la prima aplicare intr-o femeie puternica, una care nu se uita atat de usor si care nu trece neobservata niciodata...Te imbraca intr-o aura senzuala si puternica de gardenie, portocala si violeta misterioasa, punandu-ti in prim plan frumusetea si puterea de seductie.O rochie rosie cu spatele gol, o pereche de botine fine, un ceas elegant si un strop de Charlie Red pentru o intalnire de neuitat atat cu iubitul cat si cu tine insuti.


Un parfum care nu se uita si care ramane in eternitate in amintirea tuturor, fiind pururea tanar si ispititor!
Ca un glas interior ce iti dicteaza sa fii pasionala, plina de viata si indrazneata, fara prea multe artificii!
Pentru mine acest parfum nu are egal!Desi la un pret ieftin, Charlie Red este extrem de puternic, si mai mult de doua pufuri aplicate sunt mai mult decat suficiente, surplusul fiind cu mult prea greu de tolerat.Gradul de persistenta este de asemenea foarte ridicat, deci nu va recomand sa il folositi in exces daca nu vreti ca cei din jur sa va ocoleasca pentru ca nu vor putea face fata puterii sale de parfumare.Consider ca este un parfum unic, foarte tentant si de nelipsit din garderoba unei femei care se respecta si careia ii place sa iasa in evidenta prin lucruri simple.

Recipientul contine 100 de ml de produs, si se gaseste la pretul de 53 de RON in magazinul online Aoro.

2 comentarii:

  1. nu am avut nici un parfum de la ei pana acum, dar apre interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am incercat pe albastru si mi-a placut, chiar sunt curioasa sa il incerc si pe acesta

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere