miercuri, 7 mai 2014

Activitati...nocturne!

Nu va ganditi la ce nu trebuie dragilor, pentru ca nu despre asta este vorba astazi, ci despre noptile nedormite care se pare ca se tot aduna din pacate si nu stiu ce sa mai fac pentru a reveni si eu la un program de somn normal cum au toti oamenii.Am cateva zile teribil de aglomerate in care efectiv nu imi mai gasesc locul in casa mea!Sunt foarte agitata ce-i drept din cauza unui examen care m-a speriat la culme si incerc in fiecare zi sa invat ca sa ma pot prezenta excelent cand va fi momentul sa il dau, insa din aceasta cauza mi-am pierdut somnul si petrec serile stand si scriind fie pe blog, fie realizand diferite proiecte, teme si lista poate continua.Nu am stare si incerc sa imi organizez lucrurile fara sa ma epuizez, insa in curand cred ca v-a trebuit sa iau masuri pentru ca nu se mai poate in ritmul asta!
Prietenul meu este cel mai terorizat!Spune ca nu pricepe cum pot sa rezist astfel, mai ales ca sunt slabuta de felul meu si ca un organism ca al meu ar ceda imediat dupa 24 de ore de nesomn, dar eu ma tin tare si asta fara sa beau cafea sau cola...Am incercat sa schimb prin camera totul.Am pus noi draperii la geam, putin mai inchise la culoare pentru a crea un mediu ambiental mai placut si pentru ca lumina sa nu ma mai deranjeze in timpul zilei daca este sa mi se faca somn, apoi am schimbat lenjeria veche cu una noua care zici ca e o lenjerie hotel, foarte moale, frumoasa si foarte comoda dar se pare ca nici asa Mosul Ene nu vrea sa ma viziteze..
Cei drept, si cand eram mai mica aveam probleme cu somnul.Nu dormeam zile la rand cand aveam in jur de 4-5 ani si aceste episoade s-au inmultit pe masura ce aveam sa cresc.Am fost la diferiti medici si am incercat tot felul de ceaiuri si remedii naturale pentru a-mi induce starea de somn, insa creierul meu are alte nevoi si mai mereu eram intr-o permanenta activitate astfel ca nu ma puteam odihni.Problema era si mai ciudata pe masura ce observam ca aceste ore petrecute fara somn nu imi cauzeaza stari de rau, dar cred ca asa este organismul meu si m-am obisnuit cu asta.Acum stiu cum sa imi dozez programul ca sa fiu mai echilibrata dar cand sunt supusa unui stres continuu, ma cam pierd iarasi iar aceste ore nedormite tot cresc in ciuda eforturilor mele de a tine situatia sub control.Si ce fac atunci cand nu am somn?Pai stau la laptop si pierd vremea..In pat nu pot sta continuu pentru ca nu am stare, ba chiar simt uneori cum am prea multa energie si incep sa fac cate ceva prin casa, iar iubitul meu imi zice ca sunt nebuna ca la 3 dimineata spal vase si aragajul cand altii ar dormi ...dar m-am obisnuit, si dupa curatenie, stau si va citesc pe voi dragile mele colege de blogging, mai raspund la mail-uri, comentez pe ici colo la articole care imi plac si pun citesc foarte mult!Da, imi place sa citesc orice imi pica in maini in materie de carti, dar o fac si online atunci cand nu am lumina buna sau nu vreau sa stric somnul dragului mei somnoros care sforaie cu o adevarata placere ca si cand mi-ar face in ciuda ca eu sunt pasare de noapte ...

Un comentariu: