marți, 20 mai 2014

Amintiri din copilarie...

Tare dificil trebuie sa mai fie pentru un parinte sa isi vada puiul plecand de acasa...Nici nu vreau sa ma gandesc la cat de geu imi va fi sa ma despart de copilul meu cand acesta va creste si va alege sa plece la facultate in alt oras pentru ca eu sunt o persoana care se implica foarte mult din punct de vedere emotional in orice tip de relatie sau activitate, si cu siguranta abia daca ma voi putea stapani din plans cand se va intampla sa raman acasa fara micutul meu...Probabil va intrebati de ce am inceput sa va vorbesc despre asta, si nu despre cosmetice...Cred ca din cand in cand este bine sa dam frau liber sentimentelor si sa le aratam persoanelor dragi din familia noastra cat de mult ii apreciem si ii iubim! Abia recent mi-am dat seama cat de mult imi iubesc parintii si cat de mult au investit in mine ca om, sa devin ceea ce sunt astazi, si le sunt cu adevarat recunoscatoare pentru ca au facut o treaba cu adevarat buna!

Niciodata nu mi-au pus bariere, si cand am cazut, m-au lasat sa imi sterg singura praful de pe genunchi si sa ma pansez, sa cresc si sa inteleg ca vor fi momente cand nu mi se vor putea alatura din varii motive si ca nu trebuie sa sufar din aceasta cauza, ci sa ma gandesc mereu la ei pentru ca asa fac si ei in fiecare secunda din viata lor...Mama imi zice ca am fost foarte speciala pentru tatal meu...Si-a dorit foarte mult sa aiba o fetita pe care sa o poata proteja si sa o poata invata sa fie barbata cand situatia o cere, si cand a afla ca visul i s-a implinit a dat in lacrimi, si pana si astazi, la fel de emotionat si de fericit este cand ma duc acasa in vacante.Nu este weekend in care sa nu ne gasim la un gratar sau la o iesire pe malul lacului la pescuit!Cand eram mica, adoram sa merg la pescuit, si nici acum nu mi s-au schimbat prea mult preferintele.Cred ca doar cei care pescuiesc stiu cu adevarat sentimentul pe care il am eu de fiecare data cand prind ceva in undita, sau cand pasesc intr-un magazin de pescuit pentru a lua o noua momeala numai buna pentru atras pestii zglobii, sau cele mai noi accesorii.Au fost si vor fi intotdeauna clipe de fericire si relaxare pe care nu le voi uita niciodata, pentru ca pentru mine, tatal meu este modelul meu in viata, si este cel mai bun din lume si fara el, vacanta de vara nu ar avea nici un farmec pentru ca nu as avea cu cine sa ma mai distrez pe malul lacului prinzand pestisori si dandu-le pupici de la revedere , pentru ca sincera sa fiu, niciodata nu m-a prea atras ideea de a-i gati, ci doar sa ii prind si sa ii observ putin iar mai apoi sa le redau libertatea :)

Un comentariu: