joi, 15 mai 2014

Avantajele folosirii unui hidrofor

In casa bunicilor mereu am ascultat cele mai frumoase povesti si intamplari...In curtea lor ne-am distrat pe cinste, am alergat in voie si am invatat sa ne facem propriile jucarii.Am mers impreuna cu cei doi batranei dragi sufletului nostri la parau, am adunat apa cu galetile si ne-am stropit pana cand ne-am murat la propriu asteptand cu mare drag sa fim certati ca mai apoi pusi la "uscat" in camera lor cu un ceai fierbinte si o ora de ras pe cinste alaturi de bunicul nostru scump care mereu s-a simtit alaturi de mine si de fratele meu un copil si s-a avantat de fiecare data in distractiile noastre desi bunica nu era de acord.

Dar cui ii pasa cand esti fericit?Anii copilariei mele au fost cei mai frumosi, si tare mi-e dor sa fiu din nou mica, sa ma trezesc sub cantecul cocosului din curtea de la tara a bunicilor si sa merg cu fetele sa adunam flori pentru a realiza coronite si sa ne bagam la o paparuda pe cinste!Acum insa nu mai exista cel parau ce trecea prin curtile vecinilor si in cea a bunicilor mei.Ori a secat ori cineva a avut grija ca firul acestuia de curgere sa fie deviat, pentru ca nu se mai zareste pic de apa acolo unde trecea el, asa ca a trebuit sa buneii sa cumpere hidrofoare pentru ca apa din fantana nu prea ne place la gust si nici foarte curata nu mai este din cauza copiilor care tot arunca mizerii in ea.

Acum cu hidroforul in curte este cu mult mai usor pentru ca factura la apa curenta este cu mult mai mica deci esti independent si iti poti folosi resursele dupa bunul plac.De asemenea, cu ajutor acestora putem obtine apa naturala, pentru ca este adusa de la mare adancime, filtrata astfel ca nu exista riscul de a aparea cine stie ce afectiuni din cauza acesteia pentru ca dupa cum stiti, cea ce vine din sistemul de apa potabila uneori mai contine clor, fluor sau alte substante nu tocmai ok, dar ce imi place mie cel mai mult la aceste hidrofoare este faptul ca ne ajuta sa avem apa atunci cand este seceta, sau cand pe strada, vecinii nu isi platesc factura fapt ce duce la inchiderea conductelor din zona in care locuiesti.Desigur ca nu se compara hidroforul cu vechiul parau rece, insa vremurile necesita metodele cele mai moderne pentru folosirea resurselor de apa potabila si nu regret pentru ca nu strica si sunt o modalitate de a economisi bani pentru alte facturi mai costisitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu