miercuri, 21 mai 2014

Bun...la toate!

A trecut ceva timp de cand nu am mai deschis televizorul din camera mea, si nu din cauza ca nu as avea timp sa ma uit la cate una alta, dar zau ca emisiunile si stirile din ultima perioada nu prea m-au incantat asa ca am considerat ca mai bine stau si ascult la radio pana gasesc ceva cat de cat tentant.Inainte ma mai uitam la telenovele, si da, nu mi-e rusine sa afirm asta, dar cate dintre noi nu au facut asta macar o data in viata lor?Imi placea cand eram prin vremea liceului sa las o telenovela la intamplare la tv, si sa o aud pe fundal in timp ce imi faceam temele.Ciudat lucru este faptul ca in loc sa ma tina in suspans cu fiecare actiune si complot, ele ma relaxau si chiar ma ajutau sa realizez compuneri frumoase si amuzante pentru lectiile de romana si engleza...

Astazi insa mi s-au mai schimbat gusturile, insa in spiritul vremurilor de demult, am zis sa incerc sa invat in mediu asta iarasi si am vazut ca au bagat o telenovela super simpatica pe unul din programele mele preferate, cu o femeie care, vrand nevrand, este buna la orice munca de-a casei si repara instalatii si cate si mai cate!Nu am putut sa nu observ spiritul amuzant al telenovelei, dar si faptul ca tare e bine sa fii o femeie independenta si sa te pui pe picioare singura atunci cand este nevoie.

Cred ca uneori sunt bune si genul asta de filme , pentru ca eu mi-am dat seama cu tristete ca sunt cam inutila pe langa casa omului!Adica in afara de curatenie si mancare, altceva nu stiu sa fac!Dar mai trist ar fi sa ai un sot bun de nimic!Sa nu isi calce bine camasa am mai auzit, dar sa nu stie sa iti puna un bec sau sa iti desfaca un surub zau ca nu!Si din pacate aceste cazuri in zilele noastre se tot gasesc pentru ca barbatilor nu le mai place sa fie mecanici sau sa isi bage nasul printre fire, ci doar sa se joace la laptop si sa isi aranjeze freza...Acum nici eu nu visez la vreun verificator proiecte it sau la vreun expert intr-ale bucataritului, dar nu ar strica sa am un om talentat bun la toate si plin de muschi mereu care sa ma ajute la treburile casei in timp ce eu ma arat neajutorata in timp ce ii privesc muschii ...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu